آموزش زبان ترکی استانبولی از ابتدا رایگان + ویدیو صدا و عکس (گام به گام)

ابزارآلات در زبان ترکی استانبولی +✂️خرید ابزار ارزان از ترکیه

ابزارآلات در زبان ترکی استانبولی را در این مقاله برای شما قرار دادیم .

برلی آموزش اصطلاحات فوتبالی به ترکی استانبولی کلیک کنید .

آموزش ابزارآلات در زبان ترکی استانبولی

ابزار آلات به ترکی استانبولی

ابزارآلات معادل ترکی استانبولی
اره چوب biçkı
ماشین چمن زنی Çim kesme Makinesi
اره موتوری Ağaç motoru
سوهان eğe
ماله mala
دریل شارژی şarjlı matkap
قفل asma kilit
تراز su terazisi
پرچ کن perçin çakma
هویه havya
دستگاه برش کاشی fayans kesme Makinesi
فرقون(چرخ دستی) el arabası
کاتر(تیغ موکت بری) maket bıçağı
نردبان merdiven
فرز سنگ بری taş motoru

چطور می‌توانیم از ترکیه ابزار بخریم؟

برای خرید ابزار از کشور ترکیه به یک واسطه نیاز دارید واسطه‌ای که بتواند خرید را برای شما به ثبت برساند، پرداخت را انجام دهد، کالا را در آدرسی در ترکیه تحویل بگیرد، به ایران ارسال کند، موارد مرتبط با گمرک را انجام دهد و در نهایت به آدرس شما در ایران ارسال نماید.

تمامی این موارد باید توسط تیمی انجام شود که شما بتوانید به آن اعتماد نمایید. شما  می‌توانید از سایت‌های معتبر در سراسر دنیا با قیمتی بسیار بهتر خرید ابزار را انجام داده و درب منزل خود در ایران تحویل بگیرید.

ترکیه نیز خود به عنوان یکی از وارد کننده‌های ابزار در دنیا بوده و به همین دلیل، قیمت نهایی ارائه شده بسیار بیشتر از سایت‌های فروش در کشوری مانند آمریکا است بنابراین پیشنهاد می کنیم سری به سایت آمازون بزنید و خرید خود را به قیمتی بسیار مناسب‌تر از این سایت انجام دهید .

خرید ابزار آلات ارزان از ترکیه

چگونه از ترکیه ابزار ارزان بخریم ؟

یکی از راه کار های خرید ارزان ابزار از کشور ترکیه  انتخاب یک نوع برند برای خرید لوازم مورد نیاز است تا اینکه بخواهید محصولات مختلفی را با برندهای مختلف انتخاب نمایید. این موضوع در خرید لوازم شارژی کاربرد زیادی خواهد داشت و در واقع کاربران با خرید یک باتری و شارژر و اتصال آن به ابزاری که قصد کار با آن را دارند، می توانند در هزینه هاشان صرفه جویی نمایند.

4 نکته مهم برای خرید ابزار از یک  نوع برند

  • می توان در خرید بعدی وسیله تان را بدون باتری و شارژر اش بخرید و مبلغ کمتری بپردازید.
  • اکثر کاربران، تمایل به داشتن شارژرهای با سرعت شارژ بالا یا فست شارژ را دارند. زیرا در مدت زمان ۴۰ دقیقه ای یا کمتر، کاملاً شارژ شده و با در نظر داشتن قیمت این شارژر ها، خریدن یک شارژر برای همه ی  لوازم شارژیتان، کاملا منطقی است.
  • یک اتفاق خوب دیگر، رهایی از دردسر باتری ها و شارژر های اضافی روی میز کارتان است.
  •  تطبیق دستگاه و امتحان کردن شارژ است. حتما در موقع خرید به این نکته توجه نمایید. چرا که برخی از شارژهای قدیمی به دستگاه های جدید نمیخورند.

اما دومین راهکار ، خرید در مناسبت های سال است . در برخی زمان هایی از سال شرکت ها بنابه سیاست هایی به مناسبت های مختلف تخفیف با درصد های مشخص شده قرار می دهند . معمولا بزرگترین تخفیف ها در روز پدر و جمعه سیاه خواهد بود..

راه کار سوم ، توجه به پیشنهادات ویژه فروشگاه های اینترنتی است. همان طور که قبلا نیز گفته شد، هر فروشگاهی برای افزایش فروش مجموعه خود، نیاز به سیاست های دارد تا  کاربران را به سمت خود سوق دهد. در همین راستا، توجه به قسمت پیشنهادات ویژه در سایت های فروشگاه اینترنتی، می تواند راهکار خوبی برای انتخاب ابزار ارزان باشد.

برای آموزش اصطلاح در قطار به زبان ترکی استانبولی کلیک کنید .

لطفا امتیاز بدید
موسسه گاما

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
واتساپ و تلفن آموزشگاه زبان‌های خارجی
×