آموزشگاه زبان آلمانیآموزشگاه های زبان شیراز

معرفی بهترین آموزشگاه زبان آلمانی شیراز [آپدیت آبان 1402]: آدرس و شماره تماس

این روزها آلمان یکی از کشورهای پیشرو در مهاجرت و پذیرش مهاجرین به ویژه ایرانیان است. اغلب متقاضیان یادگیری زبان آلمانی به دنبال یک آموزشگاه خوب برای یادگیری و در نهایت موفقیت در آزمونهای بین المللی هستند. یادگیری زبان آلمانی دشوارهایی خودش را دارد اما آنچه حائز اهمیت است انتخاب درست برای هموارتر کردن راه است. برای آشنایی با آموزشگاه زبان آلمانی شیراز فرصت را از دست ندهید. کلاس زبان آلمانی شیراز با توجه به معیارهای برترین مراکز آموزشی کزینش می شوند. همیشه زبان آموزان به دنبال بهترین مدرس زبان آلمانی در شیراز هستند؛ ما پاسخ این سوال را داریم. با انتخاب موسسه زبان گاما یکی از بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در شیراز را تجربه خواهید کرد. همچنین با بهترین آموزشگاه زبان شیراز آشنا شوید.

آیا بدون آموزش زبان آلمانی راه دیگه ای برای رفتن به آلمان سراغ دارید؟! بدون زبان آلمانی چطوری درس بخونید یا تجارت موفقی داشته باشید ؟
“کسی که هنوز زبان آلمانی را مطالعه نکرده نمی تونه تصور کنه که چه زبان گیج کننده ای رو قراره انتخاب کنه ” و اگر قرار هست به هر دلیلی به کشور آلمان سفر کنید راه گریزی ندارید !. در این مقاله ما با معرفی لیست بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در شیراز این راه رو برای شما راحت و سریع کردیم. هزینه آموزش زبان آلمانی در شیراز متناسب با کیفیت تدریس ارائه شده است.

در این صفحه با بهترین آموزشگاه های آیلتس شیراز آشنا شوید.

معیارهای گزینش بهترین آموزشگاه زبان آلمانی شیراز

✔ صلاحیت مدرسان آموزشگاه های معتبر از اساتید برجسته و حرفه ای برای آموزش های خود استفاده می کنند به گونه‌ای که مدرسین باید دارای تحصیلات مرتبط و تجربه تدریس باشند.
✔ محیط و امکانات مناسب آموزش کلاسهای آموزشی مجهز به سیستم‌های به روز و محیط کلاس برای یادگیری دوستانه و تشویق کننده باشد.
✔ اعتبار و سابقه آموزشگاه نظرات زبان آموزان فبلی درباره کیفیت کلاسهایی که قبلا برگزار شده است.
✔ انعطاف پذیری زمان کلاس ها امکان تغییر کلاس ها و جدول زمانی آموزش متناسب با برنامه های زبان آموز
✔ ارائه مدرک معتبر آموزشگاه ها باید مدرک معتبر در پایان دوره آموزشی به زبان آموزان خود ارائه دهد.
✔ هزینه‌ها تطابق هزینه ها با کیفیت آموزش ارائه شده و بررسی امکان تخفیف روی برخی دوره های آموزشی
✔ موقعیت جغرافیایی مناسب دسترسی آسان به آموزشگاه و موقعیت کانی مناسب

 

4 مرحله برای انتخاب بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در شیراز

1. هدف خود را از یادگیری زبان آلمانی مشخص کنید

اکثر افرادی که خواستار یادگیری زبان آلمانی هستند اهداف مشترکی را دنبال می کنند. اهداف شما هرچه هستند ، اطمینان حاصل کنید که آموزشگاه زبان آلمانی که انتخاب میکنید در راستای همان اهداف قدم برداشته و گذشته خوبی در میان زبان آموزان دارد .

2. در مورد انتخاب نوع برنامه آموزشی دلخواه خود تصمیم بگیرید

در مورد آموزشگاه های زبان آلمانی در شیراز تحقیق خود را انجام داده و برنامه ها و متدهای تدریس مدرسین زبان را بر اساس اهداف ، برنامه ، نوع زندگی و هزینه هایی که میتوانید انجام دهید انتخاب کنید. بیشتر زبان آموزان برای شرکت در یک دوره تحصیلی خاص در آلمان اقدام به یادگیری زبان آلمانی میکنند .

3. ارزیابی طول دوره و هزینه ها و اساتید

هنگام انتخاب آموزشگاه زبان آلمانی ، خوب است به یاد داشته باشید که ارزان ترین گزینه همیشه بهترین گزینه نیست. حرفه ای بودن قیمت خودش را دارد و بعضی اوقات ارزش آن را دارد که هزینه بیشتری بپردازیم و در عوض اطمینان حاصل کنید که شما را به اهداف خود می رسانند.

4. بازدید از کلاس ها قبل از شروع دوره انتخابی

قبل از تصمیم گیری نهایی ، ایده خوبی است که در کلاس منتخب خود یک جلسه حداقل حضور یابید ، دیدار با اساتید زبان آلمانی شیراز ، سؤال درباره جزئیات ، نگاه به کلاسهای درس و ارزیابی متدهای اموزشی و نظرخواهی از سایر زبان اموزان را در اولویت های خود قرار دهید.

5. تضمین آموزشگاه در رساندن شما به اهداف خود

از آموزشگاه بخواهید به شما تضمین دهند که به اهداف خود خواهید رسید . بدانید که هیچ هدفی بدون تلاش خود شما دست یافتنی نخواهد بود .

بدون تلاش، انتظار معجزه نداشته باشید

ما همه این مراحل را برای شما انجام داده ایم

وقت خود را تلف نکنید و آموزش زبان آلمانی را از الان شروع کنید.

توجه : در زیر بهترین کلاس زبان آلمانی شیراز از دید زبان آموزان به شما معرفی شده است . این لیست نتیجه مدت ها نظر خواهی از زبان آموزانی است که با شما هدف یکسانی داشته اند و به نتیجه رسیده اند.

1. موسسه زبان گاما بهترین موسسه زبان آلمانی شیراز

نتایج نظر سنجی از زبان آموزان طی سالهای مختلف موسسه زبان گاما را در صدر لیست بهترین کلاس زبان آلمانی شیراز قرار داده است . دلایل انتخاب موسسه زبان گاما طی نظرسنجی از زبان آموزان در زیر آورده شده است.

 

  • مقرون بصرفه بودن دوره های آلمانی موسسه زبان گاما

یکی از مشکلات اساسی افرادی که متقاضی دریافت مدرک گوته می باشند طولانی شدن عمدی دوره های آموزشی در موسسات جهت درآمد زایی بیشتر می باشد و گاما این قوانین نانوشته را در هم شکسته و با هدف ایجاد انگیزه در متقاضیان سریعترین و کوتاهترین دوره زبان آلمانی برای گرفتن مدرک گوته را تعریف می نماید.

  • تسهیلات آموزشی

موسسه زبان گاما برای زبان آموزان در سایر شهرها تسهیلات آموزشی در نظر گرفته است . ارائه دوره های کوتاه مدت زبان آلمانی جهت صرفه جویی در وقت و هزینه زبان آموزان . ارائه خوابگاه به متقاضیان آموزش زبان آلمانی از سایر شهرهای کشور این موسسه را به یکی از محبوب ترین موسسات آموزشی زبان آلمانی در شیراز تبدیل کرده است.

  • بکارگیری اساتید نیتیو در کنار اساتید مجرب و حرفه ای 

همکاری بالغ بر ده ها مدرس ایرانی و مدرسین آلمانی از عوامل اصلی موفقیت گاما در زمینه آموزش زبان آلمانی بوده است. اساتید آلمانی زبان و حرفه ای موسسه گاما از فیلترهای مختلف عبور کرده و هر کدام تخصصی دوره انتخابی شما آموزش دیده و برند آموزشی زبان آلمانی هستند .

  • مشاوره حرفه ای آموزش زبان آلمانی و تحصیل در آلمانی

موسسه زبان گاما در مرحله اول به شما کمک می کند که هدف خود را بدرستی انتخاب کنید . بی علمی از بسیاری مسائل از جمله شرایط کلاس ها ، دوره های برگزاری ، شرایط دانشگاه ها و زندگی در آلمان و حتی هزینه های زندگی در این کشور میتواند باعث سرشکستگی شما شود . مشاوره گاما در مرحله اول راه شما را غلط گیری میکند . ا

  • امکان شرکت در کلاس های زبان آلمانی بصورت رایگان قبل از ثبت نام نهایی

موسسه گاما به شما این امکان را میدهد تا قبل از ثبت نام نهایی در کلاس زبان آلمانی شرکت کرده و خود را مطابق برنامه ارائه شده و متد آموزشی ارزیابی کنید . فراموش نکنید این ویژگی تنها در این آموزشگاه وجود دارد .

  • تضمین در رساندن زبان آموزان به هدف

هزینه دوره زبان آلمانی گاما در شیراز

برای افرادی که قصد پیوستن به خانواده خود را دارند سطح a1 کافی است. جهت اطلاع از هزینه دوره ها به وبسایت موسسه زبان گاما مراجعه کنید و یا با کارشناسان گاما تماس بگیرید.

 

موسسه گاما رسیدن به هدف شما را در کوتاهترین زمان تضمین میکند.

آموزشگاه زبان آلمانی در شیراز

آموزشگاه زبان آلمانی در شیراز

اطلاعات تماس با موسسه زبان گاما شیراز

  • وبسایت: موسسه زبان آلمانی گاما شیراز
  • اینستاگرام: gamafars_com
  • آدرس دفتر مرکزی گاما : شیراز – خلدبرین – روبروی درب اصلی پارک – نبش کوچه 18/   تلفن : 07136475292
  • معالی آباد (کودک و نوجوان): شیراز – معالی آباد – انتهای بهاران (سجادیه دوم) – روبروی کوچه ۵ شهیدان گرامی تلفن07191007030   –   
  • شعبه فرهنگ شهر : شیراز، فرهنگ شهر، بین کوچه 29 و 31، زیر پل هوایی، پشت ایستگاه اتوبوس تلفن:     07191002348

 

آدرس موسسه زبان گاما شعبه خلدبرین را روی نقشه مشاهده کنید.

2. کانون زبان ایران شیراز

آموزشگاه زبان آلمانی در شیراز

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است.

کانون زبان ایران شیراز در صدر بهترین آموزشگاه زبان آلمانی شیراز قرار گرفته است. به عنوان قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ی آموزش زبان‌های خارجی در ایران شروع به فعالیت کرده است. کانون زبان ایران در 31 استان در زمینه‌ی آموزش زبان های انگلیسی، فرانسه، آلمانی، عربی، اسپانیایی، ایتالیایی فعال است. دوره های کانون زبان ایران شیراز ترمیک بوده و کلاس های دختران و پسران جداگانه برگزار می گردد. آدرس و شماره تلفن کانون زبان ایران شیراز به شرح زیر است:

اطلاعات تماس با کانون زبان ایران شیراز

  • آدرس : خیابان شریعتی، خیابان بهار شیراز، پلاک 8
  • شماره تماس:

 

3. موسسه زبان آلمانی آنجل شیراز

سیستم آموزشی موسسه زبان انجل شیراز تمام هوشمند بوده و از این رو کمک زیادی به آموزش زبان آلمانی به زبان آموزان نموده است بطور مثال موسسه زبان آلمانی انجل بخش شنیداری آزمون های ÖSD را با دراختیار دادن هدست های بی سیم به شرکت کنندگان در آزمون برگزار مینماید..این موسسه با بهره گیری از اساتید مجرب زبان آلمانی از سطوح مبتدی تا پیشرفته زبان آلمانی را به متقاضیان آموزش میدهد.

آموزشگاه زبان آلمانی در شیراز

آموزشگاه زبان آلمانی در شیراز

دوره های آلمانی آنجل

آکادمی بین المللی زبان آلمانی انجل به عنوان یکی از معتبرترین و تخصصی ترین مراکز برگزاری دوره های آموزشی در سطوح A1.A2.B1.B2.C1.C2  با سابقه آموزشی 10 سال متمادی،پذیرای بیش از 6000 دانشپذیر و علاقه مند به زبان آلمانی بوده است.

  • کلاس های هوشمند
  • تنوع زمانی گسترده
  • انواع دوره های ترمیک ، فشرده و فوق فشرده
  • پنل کاربری دانشپذیری هوشمند و حرفه ای
  • کتابخانه و لابراتوآر تخصصی زبان آلمانی
  • اینترنت پرسرعت رایگان

اطلاعات تماس با موسسه آنجل شیراز

  • ساختمان مرکزی: شیراز – خیابان ارم – خیابان سروناز – آکادمی آلمانی انجل
  • ساختمان جمهوری: شیراز – بلوار جمهوری – بین کوچه 20 و 22 پلاک 4-81
  • تلفن :  07132295959
  • وبسایت موسسه زبان آنجل شیراز

آدرس موسسه زبان آنجل شیراز را روی نقشه مشاهده کنید.

بررسی نقاط قوت و ضعف بهترین آموزشگاه زبان آلمانی شیراز

نام آموزشگاه کلاس آنلاین استفاده از ابزارهای نوین آموزشی فضای استراحت تمرکز بر آزمون‌های بین المللی
موسسه زبان گاما شیراز دارد دارد دارد دارد
کانون زبان ایران دارد دارد دارد
موسسه زبان آنجل شیراز دارد دارد دارد دارد

 

سوالات، تجربیات و نظرات خود را ذیل همین نوشته با ما در میان بگذارید.

 

3.8/5 - (47 امتیاز)
موسسه گاما شیراز

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

  1. سلام .من دوره های زبان آلمانی تا سطح b1 کار کردم الان میخوام فقط مکالمه کار کنم میشه بپرسم شما مکالمه رو چطور کار میکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
واتساپ و تلفن شیراز
×