دانستنی های ترکیه

اوت لت های استانبول ✔️+ آدرس

بسیاری از افراد تنها با قصد خرید به شهر زیبای استانبول سفر می کنند.چرا که بازارهای محلی و مراکز خرید بزرگ و مدرن و اوت ‌لت‌ های بسیار خوبی دارد.

اوت لت های استانبول فرصت خریدی با کیفیت و ارزان را برای مسافران فراهم می سازد.اوت لت ها چه در ترکیه و چه در دیگر کشورها مراکز خریدی هستند که بنا به دلایل مختلفی همیشه اجناس را با قیمت‌های پایین و تخفیف به فروش می‌رسانند.

مرکز اوت لت آسیا پارک

مرکز اوت لت آسیا پارک معروف ترین و تقریبا قدیمی ترین اوت لت استانبول است.این مرکز در بخش آسیای قرار دارد و دارای 7 طبقه می باشد.

این مرکز دارای برند های مختلفی،رستوران و مراکز تفریحی نیز هست. ساعت کار این مرکز 7 طبقه از 10 صبح الی 10 شب میباشد.

آدرس: استانبول، منطقه عمرانیه، فاضل نصیب، مرکز خرید آسیا پارک

آسیا پارک اوت لت استانبول

 اوت لت ایر پورت

اوت لت ایر پورت در منطقه اتاکوی استانبول قرار دارد و از ۱۱۶ فروشگاه تشکیل شده و اجناس آن با قیمت های بسیار خوبی ارائه می شود و یکی از بهترین مکان ها برای خرید سوغاتی به شمار می رود.

در این مرکز نمایندگی برند‌های معروف دنیا مانند سارار و ورساچه دارای فروشگاه های متعددی هستند . یکی از امکاناتی که این اوت ‌لت در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد ، سرویس های رفت و برگشت برای محوطه های اطراف می باشد .

آدرس: استانبول، بزرگراه باکرکوی، محله کاراکوی، برج لندرا اسفالتی، مرکز خرید ایرپورت

اوت لت  212

یکی از ارزان ترین مراکز خرید و اوت لت استانبول اوت لت 212 است .این اوت لت فرصت بسیار خوبی برای تفریح و سرگرمی برای مسافران و بازدیدکنندگان هست .این مرکز خرید دارای ۸ طبقه بوده و سرویس رفت وبرگشت رایگان آن دسترسی از هر نقطه ای از شهر را آسان کرده است.

اوت لت 212 دارای سینما و مرکز تفریحی نیزبرای کودکان می باشد.کافی شاپ یا رستوران خاص این مرکز خرید عبارتند از برکت دنر، برگرکینگ، گرین سالاد، کی اف سی.

برنده های موجود در این مرکز عبارتند از : ال سی وایکیکی، پولو گاراژ، کوتون، پارکس، فلش اند ،آیس باز پیستی، پلی لند و…

آدرس: استانبول، محله باجیلار، خیابان هالکالی، خیابان تاشاکوچی، مرکز خرید

اوت لت 212 استانبول

اوت لت اولیویوم استانبول

اوت لت اولیویوم که در سال 2000 ساخته شد و در بخش اروپایی استانبول قرار دارد دارای 4 طبقه و 130 فروشگاه می باشد.این اوت لت دارای جدیدترین و بهترین مارک های موجود است .

این مجموعه دارای 6 سالن سینما، سالن سینما، بولینگ، محل بازی کودکان، سوپرمارکت، رستوران و کافی‌شاپ است.نکته جالب این که علاوه بر اوت لت بودن، این مرکز خرید سه‌شنبه‌ها را به‌عنوان روز حراج در نظر گرفته است

از برندهای معروف ترک و دنیا که در اولیویوم مشغول به فعالیت هستند می‌توان به آدیداس، نایکی، کلینز، دفکتو، انگلیش هوم، کاراجا هوم، فلو، یو‌ اس‌ پولو، اسکچرز و… اشاره کرد.

آدرس: استانبول، زیتین بورنو، خیابان پروفسور معمر آکسوی، پلاک ۳۰، مرکز خرید اولیویوم

اوت لت استار سیتی استانبول

از محبوب ترین اوت لت ها که در بخش اروپایی استانب.ل قرار دارد ودر سال 2016 شروع به کار کرده است اوت لت استار سیتی در محله ینی بوسنا است.

این مرکز دارای سینما، سالن بولینگ، محل بازی کودکان، رستوران‌ها و کافه‌های متنوع و درجه یک است .

از دیگر اوت لت‌های محبوب بین مردم محلی و گردشگران در استانبول، اوت لت استار سیتی در بخش اروپایی استانبول است که در سال ۲۰۱۶ شروع به کار کرده است. این مرکز خرید در محله ینی بوسنا و در فاصله سه دقیقه‌ای از فرودگاه بین‌المللی آتاتورک قرار دارد.

برندهای  محبوبی این مرکز عبارتند از ماوی، ال سی وایکیکی، کوتون، یو‌ اس‌ پولو، مادام کوکو، تیمبرلند، تامی، نایک، پوما، زارا و…

آدرس: استانبول، منطقه ینی بوسنا، خیابان دیرمین باغچه، پلاک ۳۴، مرکز خرید استار سیتی

استار سیتی اوت لت استانبول

اوت لت دیپو سایت استانبول

 اوت لت دیپوسایت در منطقه ایکیتالی بخش اروپایی استانبول قرار دارد. این مرکز دارای 2 طبقه و ۱۱۰ فروشگاه است که محصولات مختلف شامل پوشاک، کالاهای ورزشی، کیف، کفش، لوازم‌ خانگی و… را با قیمتی مناسب به فروش می رسانند.

برندهای معروفی مانند کوتون، رومن، بیمن، مانگو، بوینر، ال‌ سی‌ وایکیکی، سامسونگ و… در این مرکز قراردارد.اوت لت دیپو سایت دارای 12 کافه رستوران است که در انها انواع غذاهای ترکی و بین المللی به فروش می رسداین مرکز دارای سالن‌های ورزشی و تفریحی نیز از جمله امکانات سرگرم‌کننده نیز می باشد.

آدرس: استانبول، محله ایکیتالی، بلوار آتاتورک، مرکز خرید دیپوسایت

 اوت لت کاله در استانبول

این اوت لت کاله در سال ۲۰۰۷ در بخش اروپایی فعالیت خود را آغاز کرد. ودارای  بیش از ۱۰۰ فروشگاه می باشد که انواع مختلف لباس، کفش، کیف، لوازم ورزشی، جواهرات و… را به فروش می رسانند.

بخش‌های دیگری  از جمله بخش مسکونی، سینما، بخش‌های تفریحی، شهربازی و رستوران و کافی‌شاپ با غذاهای بین‌المللی و محلی در این مرکز قرار دارد.

تمام فروشگاه‌های مرکز خرید کاله معاف از مالیات هستند و قیمت مناسبی دارد.

آدرس: استانبول، محله‌ گوون، خیابان اسکی لوندرا، مرکز خرید کاله

هزینه زندگی در ترکیه چقدر است؟

جاذبه های توریستی استانبول کجاست؟

لطفا امتیاز بدید
موسسه گاما

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا