آموزش زبان ترکی استانبولی از ابتدا رایگان + ویدیو صدا و عکس (گام به گام)

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان ترکی استانبولی + 7 اپلیکیشن یادگیری زبان ترکی

7 تا از بهترین اپلیکیشن آموزش زبان ترکی استانبولی

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان ترکی استانبولی چه اپلکیشن هایی هستند ؟ کشور ترکیه یکی از کشور هایی است که بسیاری از هموطنان ما به مقصود های متفاوت  به آن سفر می کنند. اما برای داشتن سفری دلچسب، دانستن زبان بسیار کمک خواهد کرد . بسیاری از افراد نی توانند در کلاس های حضوری شرکت کنند بنابراین می توانند از طریق اپلیکیشن های آموزشی این زبان را بیاموزند . در این مقاله قصد داریم به شما چند اپلییشن آموزشی معرفی کنیم.

برای آموزش زمان گسترده در زبان ترکی استانبولی کلیک کنید .

اپلیکیشن زبان ترکی استانبولی دو لینگو

اپلیکیشن دو لینگو

این اپلیکیشن از جامع ترین و به روز ترین اپلیکیشن ها است.این برنامه علاوه بر زبان ترکی استانبولی شما زبان های دیگر هم می توانید بیاموزید . این برنامه بر اساس آموزش جملات و کلمات با تکرار همراه با تصاویر می باشد . مثلا برای یاد گیریر یک کلمعه با توجه به نظر خودتان طی 6 الی 7 بار ان کلمه در یک بازی مرور می شود  همجنین در روز های بعد کلمات روز قبل تکرار و تمرین میشود.

آموزش ترکی در سفر

این اپلیکیشن یک اپلیکیشن بسیار محبوب در میان افراد است . اما اساس کار این برنامه به شکل جدا سازی موقعیت های مختلف همچون احوال پرسی یا گریتینگ، غذاها، البسه، اماکن و…است. علاوه بر آموزش کلمات جملات و اصطلاحاتی که در زبان ترکی استانبولی رایج است را در این برنامه می توانید بیاموزید .و مهارت زبانی خود را افزایش دهید .

اپلیکیشن learn Turkish

اپلیکیشن اموزش ترکی

این برنامه مجموعه ای از آموزش های زبانی است که هرزبان با لوگوی جغد که کتابی با پرچم کشور مربوطه را در دست دارد شناخته می شود.. اما یک نکته  در بعضی از زبان های این مجموعه زبان فارسی وجود ندارد  وش ما باید زبان مورد نظر را با زبان انگلیسی بیاموزید .که این امر برای همه افراد ممکن نیست.

اپلیکیشن Babbel

یکی دیگر از برنامه های رایگان است که به شما امکان می دهد زبان ترکی استانبولی را حتی بگیرید.هم نسخه آیفون و هم نسخه اندروید این برنامه در دسترس است.درسهای آموزشی این نرم افزار به جلسات ده تا پانزده دقیقه ای تقسیم می شوند

دانلود نسخه آیفون

دانلود نسخه اندروید

اپلیکیشن فارسی ترکیش لند

در بین اپلیکیشن های دارای محیط و ترجمه فارسی برای آموزش زبان ترکی استانبولی، جزو اپلیکیشن های خوب است. این اپلیکیشن اشتباهات معنایی و تلفظ دارد تاکید آن بیشتر بر یادگیری واژگان و عبارات ترکی است و با توجه به رایگان بودن آن گزینه عالی برای یادگیری زبان ترکی استانبولی است ک این اپلیکیشن نسخه آیفون ندارد.

اپلیکیشن Innovative Language 101

در این اپلیکیشن، شما به 100ها فایل صوتی و ویدئو آموزشی دست پیدا می‌کنید که توسط معلم‌های ترک‌زبان اصیل ایجاد شده‌اند. ابزارهای آموزشی این اپلیکیشن بسیار متنوع و خلاق بوده که هر کاربر یا زبان‌آموزی را ترغیب به یادگیری زبان ترکی استانبولی می‌کند.

اپلیکیشن WordPower Turkish برای آیفون، آی پد، اندروید و ویندوز8

در این اپلیکیشن یادگیری ترکی استانبولی 2000 کلمه و عبارت ترکی را با سرعت بالا یاد بگیرید.

شما با سرعت بالا پرکاربردترین عبارات و واژگان ترکی استانبولی را یاد می‌گیرید. عبارات و کلمات ضروری زبان ترکی استانبولی مربوط به خرید، ویزیت دکتر، سفر، تکنولوژی، آب و هوا و چیزهای بسیار زیاد دیگری را یاد می‌گیرید.

برای آموزش اصطلاحات ورزشی به ترکی استانبولی کلیک کنید .

لطفا امتیاز بدید
موسسه گاما

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
واتساپ و تلفن آموزشگاه زبان‌های خارجی
×