دانستنی های ترکیه

شرایط مدل شدن در ترکیه+ مدلینگ در ترکیه

شرایط مدل شدن در ترکیه چیست؟ امروزه بسیاری از علاقه مندان به این حرفه به دنبال شروعی برای این حرفه هستند.ترکیه در دنیای پوشاک در رتبه یک قرار دارد بنابراین می توانید انتخاب مناسبی برای این حرفه باشد.کشور ترکیه در تولید پوشاک مردانه و زنانه پتانسیل بالایی دارد با جذب برند های خارجی در این کشور توانسته در شاخه های مختلف اشتغال زایی کند به دلیل وجود کارخانه های بزرگ از برند های خارجی و داخلی در این کشور نقطه قوت دیگری برای حضور مدلینگ ها در این کشور است. شرایط سنی، ظاهری و استانداردهای فیزیکی از ملاک های اصلی ورود به صنعت مدلینگ و مدل شدن در ترکیه است. همچنین برای آموزش زبان ترکی استانبولی با ما همراه شوید.

شاخه های مدلینگ در ترکیه

مدلینگ در تعریف مدرن آن بعد از روی کار آمدن «جمهوری ترکیه» در این کشور شکل گرفت. این صنعت برای مدل ها درآمد خوبی به همراه دارد از این رو افراد زیادی در سراسر دنیا دوست دارند تبدیل به یک مدل شوند. مدل بودن رفته رفته تبدیل به یک حرفه شد و برای افرادی که به صورت حرفه ای در این زمینه کار می کنند درآمد بالایی دارد.

آزمون تعیین سطح گاما

برای مدل شدن در ترکیه مثل سایر کشورها دو انتخاب پیش روی فرد قرار دارد. راه اول، مدل شدن برای لباس و راه دوم مدل شدن برای عکس است. بعد از انتخاب راه، شخص می تواند در یکی از موسسه های آموزش مدلینگ ثبت نام کند. در این موسسه ها آموزش هایی نظیر شیوه راه رفتن روی صحنه، حفظ تناسب اندام، نوع نگاه کردن روی صحنه و… به متقاضیان داده می شود.

شرایط مدل شدن در ترکیه

افرادی که هم بدن خوبی دارند و هم ظاهر مناسبی دارند  از آنها برای مدلینگ پوشاک و لباس زنانه و مردانه استفاده می شود و اما افرادی که فرم بدن آماده ای ندارند و فقط ظاهر مناسب و فرم بدن مناسبی دارند از آن ها به عنوان مدلینگ در عکس و عکاسی و حضور در شبکه های اجتماعی استفاده می شود.

شرایط مدل شدن در ترکیه چیست؟

افرادی که می خواهند در ترکیه کار مدلینگ را انجام دهند، حتما باید در یکی از آژانس های مدلینگ در این‌ کشور ثبت نام کنند. این آژانس ها با برگزارکننده های هفته مد و دفیله ها قرارداد می بندند و مدل ها را برای انجام این‌کار معرفی می کنند. پس کار با یک شرکت با کیفیت و شناخته شده در این زمینه برای موفق شدن بسیار مهم است.

شرایط مدل شدن در ترکیه

شرایط ظاهری مدلینگ در کشور ترکیه

شرایط مورد نیاز ظاهری مردان در ترکیه عبارتند از:

  • داشتن قد حداقل 180
  • تناسب وزن و تناسب ارتفاع پاها با بدن مدل
  • تناسب عرض شانه ها و سینه و قفسه
  • شرایط ظاهری آقایان برای مدل شدن در ترکیه
  • شرایط ظاهری زنان برای مدل شدن در ترکیه

شرایط مدل شدن در ترکیه برای زنان در ترکیه عبارتند از:

  • داشتم قد حداقل 170
  • دور کمر حدودا 61 و دور ران 86
  • وزن متناسب با بدن
  • سینه های متوسط یا کوچک

 سن مناسب برای مدل شدن

در ترکیه بهترین سن برای شروع مدلینگ بین 16 تا 22 سال است.اما در کشورهای اروپایی این سن کمتر و حدود 15 سال است. اما بسته به نوع محصولات در کشور های اروپایی و ترکیه در همه رده های سنی مدل جذب می کنند. با داشتن شرایط اولیه که ذکر شد می توانید اقدام به ثبت نام برای مدل شدن در ترکیه کنید.

بهترین آژانس مدلینگ در ترکیه

در ادامه سایت ثبت نام مدلینگ در ترکیه را مشاهده می کنید.

www.castistanbul.com

www.fenogram.com

www.oscarajans.com

www.mayadroomajans.com

www.tomayozokur.com

www.erberk.com.tr

www.micropproducton.com

www.imjajans.com

www.rendaguner.com

www.gayesokmen.com.tr

www.familyajans.com

www.moodajans.com

درامد یک مدل در ترکیه چقدر است؟

درامد مدل ها به این بستگی دارد که چقدر در کار خود حرفه ای هستند و با کدام آژانس مدلینگ قرارداد بسته اند. درامد مدل ها می تواند از هزار لیر برای هر بار رفتن روی صحنه شروع شود و تا 8 هزار لیر افزایش پیدا کند.

برخی مدل های مشهور تا ماهانه 80 هزار لیر هم در این کشور درامد کسب می کنند. علاوه بر این که مدل ها می توانند از روی صحنه رفتن کسب درامد کنند می توانند با تبلیغات در فضای مجازی نیز برای خود درامد جداگانه ایجاد کنند.

مزایای ورود به صنعت مدلینگ در ترکیه

همانگونه که پیشتر گفتیم، ترکیه در سال های اخیر به کشوری تبدیل شده است که در صنعت مدلینگ حرفی برای گفتن دارد. ایرانیان زیادی در ترکیه توانستند وارد صنعت مدلینگ شوند و برخی از آن ها نظیر سیمین غروری و مه­لقا جابری به شهرت زیادی رسیده اند. از مزایای ورود به صنعت مد می توان به اخذ ویزای شغلی اشاره کرد.

فرصت شغلی زیاد و درامد مناسب

صنعت مدلینگ ترکیه در سال های اخیر رشد زیادی کرده است و اکنون فرصت های شغلی زیادی برای جذب مدل دارد. از طرفی صنعت پوشاک در ترکیه جایگاه خوبی دارد و تولید کنندگان برای معرفی پوشاک خود نیاز به مدل دارند

5/5 - (2 امتیاز)
موسسه گاما

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا