دانستنی های ترکیه

مکانهای دیدنی کوش آداسی ترکیه +✔️ هتل ها و مراکز خرید

مکانهای دیدنی کوش آداسی ترکیه کجاست؟ کوش آداسی در بین گردشگران بسیار محبوب و دوست داشتنی است و این محبوبیت به خاطر سواحل بی شماری است که دارد.این شهر در سواحل غربی ترکیه در استان آیدین و بخشی از سواحل دریای اژه قرار دارد.

فاصله این شهر با ازمیر تنها 95 کیلومتر است و 71 کیلومتر تا مرکز شهر آیدین فاصله دارد.در ماه ژوئن و می این شهر شلوغ ترین زمان خود را دارد و در ماه نوامبر در خلوت ترین حالت خود است .

برای کوش آداسی پرواز مستقیمی وجود ندارد و بنابراین برای رفتن به آن باید در فرودگاه بین المللی ازمیر که دارای فاصله ای ۹۰ کیلومتری است، پروازتان می نشیند. پس از آن هم با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و اختصاصی استفاده کنید.

آب و هوای کوشی اداسی

آب و هوا ی کوش آداسی

هوای ایده آل برای سفر به این شهر در فصب بهار است با توجه به این نکته که در ابتدای بهار این شهر روزهای بارانی خواهد داشت.و هرچه به پایان فصل نزدیک تر شویم هوا گرمتر می شود.

سفر در فصل تابستان به این شهر وسوسه انگیز است و میانگین بارندگی در این فصل کم است.گرم ترین ماه های کوش آداسی مرداد و شهریور هستند که دمای هوا به 42 درجه سانتیگراد نیز می رسد.

فصل زمستان از محبوبیت بیشتری برای گردشگران برخودار شده است با توجه به تعطیلات سال نو و جشن های بزرگی که در ترکیه برگزار می شود.

4تا از بهترین هتل های کوش اداسی

 هتل پالمین

این هتل 4 ستاره که فاصله ان تا ساحل لیدیز فقط 500 متر است از محبوب ترین هتل های کوش اداسی است.اطراف هتل نیز رستورانها و مراکز خرید وجود دارد.فاصله هتل تا مرکز شهر فقط 2 کیلومتر است و با فرودگاه عندنان مندرس 81 کیلومتر فاصله دارد.

این هتل 156 اتاقه دارای استخر بزرگ در فضای باز با سرسره آبی و یک مرکز آبگرم با حمام ترک،، سالن بدنسازی و سونا است. رستوران اصلی هتل غذاهای محلی و بین‌المللی به صورت بوفه سرو می‌کند کافه های هتل هم انواع نوشیدنی‌های محلی و مختلف را سرو می‌کنند.

امکانات داخل اتاق ها عبارتند از : تلویزیون ماهواره ای، مینی بار، تلفن، چای و قهوه‌ساز، سشوار، صندوق امانات، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی و بالکن خصوصی با نمایی از استخر و یا نمایی رو به دریا هستند.

پالمین هتل کوش آداسی

هتل سی ال سی گلف کوش آداسی

این هتل جزو هتل های 5 ستاره شهر کوشآداسی هست که در فاصله ۹۲ کیلومتری از فرودگاه عدنان مندرس ازمیر قرار دارد.

این هتل سرگرمی هایی از جمله تنیس ،گلف و مینی گلف برای مهمانان خود درنظر گرفته است علاوه بر آن سالن بدنسازی حمام وسونا نیز در اختیار مسافران قرار می دهد.صندلی و چتر های حمام آفتاب در کنار استخر به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد.

سرگرمی های متعددی از جمله گلف، مینی گلف و تنیس در دسترس میهمانان است. علاقه مندان به تناسب اندام می توانند از سالن بدنسازی استفاده کنند.

هتل سی ال سی گلف کوش آداسی

هتل فلورا گاردن افسوس کوش آداسی

خدمات این هتل در سطح جهانی است.ساحل شنی خصوصی ، استخر سرپوشیده ، استخر در فضای باز ، سونا سالن بدن سازی،کلاب کودکان و نوجوانان ، زمین بازی کودکان و استخر کودکان ،دریافت بشقاب های میوه و نوشیدنی های رایگان از جمله خدمات و امکانات این هتل است.

همه اتاق ها به تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع و مینی بار مجهز هستند.فرودگاه عدنان مندرس ازمیر در ۹۲ کیلومتری و فرودگاه میلاس بدروم هم در فاصله میلاس کیلومتری هتل قرار دارند.

فلوراگاردن هتل کوش آداسی

هتل ایلایدا آوانتگارد کوش آداسی

این هتل در قلب کوش آداسی واقع شده و تنها ۵۰ متر از ساحل فاصله دارد. هتل نمایی بسیار زیبا از دریای اژه و مارینای کوش آداسی دارد.

این هتل فوق العاده لوکس و مجلل یکی از بهترین هتل های 5 ستاره کوش آداسی محسوب می شود.

اتاق های این هتل دارای تلویزیون صفحه تخت ماهواره ای، مینی بار، گاوصندوق، چای ساز / قهوه ساز، حمام اختصاصی با دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان هستند.

فاصله هتل ایلایدا آوانتگارد تا فرودگاه عدنان مندرس ازمیر در فاصله ۵۰ کیلومتری و فاصله تا فرودگاه میلاس بدروم  ۷۸ کیلومتر است.

هتل ایلایدا اوانتگارد کوشی اداسی

لیست مراکز خرید کوش آداسی

  1. مرکز خرید اسکالانوا
  2. مرکز خرید آکدوگان
  3.  سوکه
  4. مرکز چرم
  5.  بازار حاجیوات
  6. بازار بزرگ کوش آداسی
  7. مرکز خرید
  8. AVM

مکانهای دیدنی کوش آداسی ترکیه

ساحل بانوان

از محبوب ترین ساحل های شنی که در 2کیلومتری شهر قرار دارد ساحل بانوان است برا خلاف اسمش همه ورزش های آبی حمام آفتاب بر روی ساحل شنی صرف نوشیدنی در کافه هابرای همه گرشگران امکانپذیر است.البته در گذشته این ساحل مختص بانوان بوده است.این ساحل 1 کیلومتر طول دارد.

ساحل بانوان کوشی اداسی ترکیه

جزیره کبوتر

این جزیره که ابعتد کوچکی دارد و در فصل مهاجرت پردنگان خانه انها هست در دوره عثمانی به دلیل موقعیتش برای اهداف نظامی استفاده می شد.داخل این حزیره یک قلعه وجود دارد که به عنوان قلعه بیزانس و یا دزدان دریایی و عیله حمله دزدان دریایی استفاده می شده است.

ناحیه بندرگاه

این ناحیه در دهه 60 میلادی باز سازی شد که در جنوب غربی ان میتوان خانه های قرن 6 را مشاهده کرد. اگر قصد خرید سوغاتی دارید میتوانید از بازار بندرگاه انواع سوغاتی های ترکی خریداری کنید.

پارک آبی هیجان انگیز آکوآ فانتاسی

پارکی که در بین کودکان و حتی بزرگ سالان محبویت دارد و دارای انواع بازی های ایمن مانند سرسره ها و استخر می باشد.این پارک قسمتی از یک هتل است.

 شهر تاریخی پرینه

شهرتاریخی پرینهیکی دیگر از مکانهای دیدنی کوش آداسی ترکیه به شمار می رود که به ۳۰۰ تا ۴۰۰ سال قبل میلاد می‌رسد که در گذشته رونق اقتصادی فراوانی داشته و یک شهر تجاری بوده است.

دیدما یا معبد آپولا

معبدی قدیمی که البته چیز زیادی از ان به جای نمانده است و 300 سال قبل از میلاد ساخت شده که قرار بوده است چهار مین معبد بزرگ جهان باشد.

معرفی موزه های استانبول 7 مورد از موزه های برتر

بازار کار زبان ترکی استانبولی چگونه است؟

 

لطفا امتیاز بدید
موسسه گاما

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا