آموزش زبان ترکی استانبولی از ابتدا رایگان + ویدیو صدا و عکس (گام به گام)

معرفی فیلم ترکی استانبولی برای تقویت زبان+✔️ توضیحات 5 فیلم ترکی

تماشای فیلم‌های ترکی استانبولی یکی از روش‌های مؤثر و لذت‌بخش برای تقویت مهارت‌های زبان ترکی است. این روش نه تنها به یادگیری واژگان جدید و بهبود مهارت‌های شنیداری کمک می‌کند، بلکه فرصتی برای درک بهتر فرهنگ، آداب و رسوم و سبک زندگی در ترکیه فراهم می‌آورد. فیلم‌های ترکی با موضوعات متنوعی از جمله درام، کمدی، تاریخی و عاشقانه، این امکان را به یادگیرندگان می‌دهند که با زبان و فرهنگ ترکیه در محیطی سرگرم‌کننده و جذاب آشنا شوند.

فیلم ترکی استانبولی برای تقویت زبان خود را فراموش نکنید . یکی از روش های یادگیری سریع دیدن فیلم های ترکی به زبان اصلی است . با دیدن فیلم هایی که در این مقاله به شما معرفی می کنیم می توانید در مکالمه مهارتلازم را کسب کنید .

برای آموزش زبان ترکی استانبولی در ۳۰ روز کلیک کنید .

فیلم ترکی استانبولی برای تقویت زبان

اسامی فیلم های سینمایی ترکی برای تقویت زبان

با دیدن فیلم های زیر می توانید سطح زبان ترکی استانبولی خود را افزایش دهید .

  1. استانبول یونایتد
  2.  اندکی ادویه-A Touch of Spice
  3. گورا-G.O.R.A
  4. فیلم سینمایی کدی-Kedi
  5.  اسب وحشی-موستانگ
  6. خواب زمستانی-Kış Uykusu
  7. مردی که دنیا را نجات داد-Dünyayı Kurtaran Adam
  8. دختری با روسری قرمز
  9. کلاس بی‌نظم-Hababam Sinifi
  10. پدرم و پسرم-Babam ve Oglum

معرفی 5 فیلم سینمایی برای تقویت زبان ترکی استانبولی

در این مفاله شما را با ویژگی های این فیلم ها آشنا خواهیم کرد .

استانبول یونایتد

این فیلم  با همکاری آلمان و ترکیه تولید شده و یک فیلم ورزشی بسیار زیباست. درباره هواداران سه تا از تیم های فوتبال در کشور ترکیه ساخته شده و تعاملات این افراد را با هم با وجود تضاد در سلیقه به نمایش می گذارد. در جریان فیلم هواداران سه تیم در اعتراضات پارک گزی گرد هم می آیند و داستان فیلم را رقم می زنند. در این فیلم شما با زندگی واقعی مردم ترکیه آشنا می شوید و علاوه بر آن کاربرد اصطلاحات را یاد خواهید گرفت.

فیلم ترکی استانبولی برای تقویت زبان

اندکی ادویه-A Touch of Spice

یک فیلم سینمایی زیبا است که شخصیت اصلی این فیلم را فانیس لاکوویدز بازی می کند. این فیلم راجع به مردی است که تصمیم دارد فوت و فن آشپزی را از پدر بزرگش که مربی آشپزی بوده، بیاموزد. ژانر فیلم اندکی ادویه کمدی و درام است و این فیلم در واقع راجع به یونانی هایی صحبت می کند که پس از شورش های خیابانی در شهر استانبول ترکیه در سال ۱۹۵۵ خانه و کاشانه ی خود را از دست داده اند.

در فیلم سینمایی اندکی ادویه بازیگران به چند زبان مختلف صحبت می کنند که زبان ترکی استانبولی یکی از آنهاست. در حقیقت این فیلم می تواند اطلاعات بسیار خوبی راجع به درگیری ترکیه و یونان در اختیار شما قرار دهد.

فیلم سینمایی ترکی برای تقویت زبان1

اسب وحشی-موستانگ

این فیلم داستان پنج خواهر را روایت می کند که در یکی از روستاهای زیبای ترکیه زندگی می کنند. در واقع این پنج خواهر با مشکلات زیادی در زندگی خود روبرو هستند. شما به واسطه ی این فیلم هیجان انگیر می توانید مهارت زبان ترکیه استانبولی را به خوبی در خود تقویت کنید.

تقویت زبان ترکی با فیلم

خواب زمستانی-Kış Uykusu

این فیلم در مورد رعایت نشدن عدالت در جامعه ترکیه است. فیلم سینمایی خواب زمستانی جوایز بین المللی بسیاری دریافت کرده که از جمله ی آنها می توان به جایزه نخل طلایی اشاره کرد. این فیلم برای افرادی که سطح زبان ترکی استانبولی خود را به حد متوسط رسانده اند می تواند بسیار جذاب باشد.

تقویت زبان ترکی

فیلم سینمایی کدی-Kedi

فیلم سینمایی کدی در مورد گربه های شهر استانبول است که در آن گربه ای به نام کدی، به عنوان یکی از معروف ترین گربه های این شهر شناخته می شود. این فیلم توسط جیدا تورون ساخته شده و نقش اول آن بولنت اوستون می باشد. در واقع این فیلم سینمایی رابطه ی بین گربه ها و شهروندان استانبول را به بهترین شکل ممکن نمایش می دهد. دیالوگ های ساده آن از مهم ترین ویژگی های این فیلم می باشد. استفاده از کلمات و عبارات بسیار ساده در این فیلم می تواند در پایه زبان خود را می توانید تقویت کنید.

تقویت زبان ترکی استانبولی با فیلم 3

سخن پایانی

در نهایت، استفاده از فیلم‌های ترکی استانبولی به عنوان ابزاری برای تقویت زبان ترکی رویکردی مؤثر و جذاب است. این روش به یادگیرندگان امکان می‌دهد تا در محیطی واقعی با زبان و فرهنگ ترکیه در تعامل باشند. همچنین، تماشای فیلم‌های ترکی می‌تواند به افزایش انگیزه و علاقه برای یادگیری زبان کمک کند و درک عمیق‌تری از جنبه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی ترکیه را فراهم آورد. در پایان، فیلم‌های ترکی استانبولی به عنوان یک منبع غنی و دسترس‌پذیر برای هر کسی که می‌خواهد زبان ترکی را یاد بگیرد و با فرهنگ این کشور آشنا شود، محسوب می‌شوند.

لطفا امتیاز بدید
موسسه گاما

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
واتساپ و تلفن آموزشگاه زبان‌های خارجی
×