دانستنی های ترکیه

راه اندازی دفتر مجازی در ترکیه+✔️شرایط، هزینه ها

راه‌اندازی دفتر مجازی در ترکیه یک گزینه جذاب برای کسب‌وکارهایی است که می‌خواهند در بازار ترکیه حضور داشته باشند یا خدمات خود را به مشتریان ترکیه‌ای ارائه کنند. یک دفتر مجازی به کسب و کارها امکان می‌دهد تا در ترکیه فعالیت داشته باشند، بدون اینکه نیاز به حضور فیزیکی دائمی در کشور داشته باشند. این به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا به صورت ایمن و با کمترین هزینه‌ها در بازار ترکیه حضور پیدا کنند و به منابع زیادی دسترسی داشته باشند.

راه اندازی دفتر مجازی در ترکیه ، دفتر مجازی یک محل کار مجازی یا شرکتی است که به صاحبان مشاغل و کارمندان اجازه می دهد تا خارج از یک دفتر فیزیکی از طریق اینترنت یا تلفن همراه کار کنند.دفاتر مجازی با درک جدیدی از شرکت در قالب دفتر خانگی، دفتر مشترک، مستقل و دفتر کلید در دست به گسترش خود ادامه می دهند.افراد با توجه به فرصت های مختلفی که این نوع دفاتر فراهم می کنند به راحتی می توانند کار خود را انجام دهند.دفاتر مجازی که امروزه به طور فزاینده ای مورد استفاده قرار می گیرند، کارآفرینان را از هزینه راه اندازی دفتر فیزیکی صرفه جویی می کند و مزایای بسیاری را برای کاربران خود ارائه می دهد.

برای اطلاعات درباره باز کردن فروشگاه در ترکیه کلیک کنید .

چگونگی راه اندازی دفتر مجازی در ترکیه

با تغییر در زندگی کاری، شرایط کار نیز تغییر کرده است.به همین دلیل شرکت های بزرگ و کوچکی که قصد تاسیس شعبه در ترکیه را دارند

ترجیح می دهند دفاتر مجازی راه اندازی کنند.روند آسان و کوتاه راه اندازی دفاتر مجازی یکی دیگر از عواملی است که کارآفرینان را وادار به

انتخاب این نوع دفاتر برای فعالیت خود می کند.افرادی که نیازی به دفتر ندارند یا افرادی که زیاد سفر می کنند خدمات دفتر مجازی را ترجیح

می دهند. یکی از مزایای اصلی این نوع دفتر، ارائه آدرس رسمی است.دفتر مجازی همچنین خدمات ملاقات شرکت و مشتری را در مکانی با

کیفیت بالا ارائه می دهد.بسیاری از کارآفرینان به دلیل فعالیت های خارج از شرکت، نیاز به دریافت و ارسال نامه های منظم و پاسخگویی به

تماس های مشتریان دارند.دفاتر مجازی از این درخواست ها توسط کادر حرفه ای خود نهایت استفاده را می کنندخدمات دفتر مجازی باعث

صرفه جویی در وقت و هزینه کارآفرینان می شود.

راه اندازی دفتر مجازی در ترکیه

دفتر مجازی بین المللی در ترکیه

ترکیه یک کشور زیبای اوراسیایی است که بخشی از آن در اروپا و بخشی دیگر در آسیا قرار دارد.اما این کشور زیبا نه تنها برای گردشگری، بلکه

رابطی بین بازارهای آسیایی و اروپایی است که برای کسانی که قصد تاسیس شرکت در این کشور را دارند نکته مهمی است.شرکت های خارجی

می توانند با افتتاح شعبه یا شرکت های تابعه در ترکیه فعالیت کنند.اما بهتر است ابتدا با افتتاح نمایندگی یا دفتر مجازی ظرفیت بازار را محک بزنید.

در چهار ماه اول سال 2020، 31181 شرکت جدید در ترکیه تاسیس شد.اکثر این شرکت ها از نظر تعداد کارمندان به عنوان مشاغل کوچک شناخته

می شوند.یکی از مهم ترین مسائل این شرکت ها داشتن آدرس شرکتی است.

دفاتر مجازی گزینه مناسبی برای افرادی است که می خواهند بدون حضور در شرکت کار کنند و در عین حال آدرس محل کار معتبری داشته باشند.

این موضوع مهم امروزه مورد توجه بسیاری از کارآفرینان جدید قرار گرفته است.به عنوان مثال، افرادی که یک کسب و کار جدید راه اندازی می کنند،

برای فعالیت قانونی نیاز به آدرس دارند. دفاتر مجازی این امکان را به آنها می دهد.از این آدرس می توان برای دریافت مکاتبات شرکت و ملاقات با

مشتریان یا شرکای تجاری در ترکیه استفاده کرد.بسیاری از شرکت های خارجی تصمیم به راه اندازی دفتر مجازی در ترکیه می کنند تا هزینه های

کمتری برای تعمیرات و راه اندازی داشته باشند و یا بتوانند بازار را بهتر مطالعه کنند.

مراحل ایجاد دفتر مجازی در ترکیه

در مرحله اول باید نوع شرکتی را که قصد راه اندازی دارید مشخص کنید و با توجه به نوع شرکت موضوع فعالیت خود را انتخاب کنید.

سه نوع شرکت در ترکیه وجود دارد:

  1. شرکت های خصوصی
  2. شرکت های محدود
  3. شرکت های سهامی

دفتر مجازی ترکیه

افرادی که برای اولین بار قصد راه اندازی یک شرکت را دارند معمولا شرکت های خصوصی را ترجیح می دهند.شرکت هایی که توسط حداقل دو

نفر با سرمایه بیشتر تشکیل شده باشند می توانند به عنوان شرکت با مسئولیت محدود یا شرکت سهامی تأسیس شوند.

مراحل بعدی به شرح زیر است:

  1. ثبت نام در اتاق بازرگانی
  2. اعلام آدرس دفتر مجازی اداره مالیات مربوطه.
  3. اگر قصد ثبت شرکت خصوصی را دارید، باید گواهی مالکیت کسب و کار را نیز از دفتر اسناد رسمی دریافت کنید.
  4. این گواهی حاوی اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی صاحب شرکت و آدرس محل کار می باشد. در شرکت های سهامی و با مسئولیت محدود نیز باید جواز تاسیس از وزارتخانه ذیصلاح اخذ شود.
  5. برای ایجاد اجاره نامه دفتر مجازی و انجام تامین مالی مناسب، یک مشاور مالی استخدام کنید
  6. اخذ شماره مالیاتی توسط مشاور مالی از اداره امور مالیاتی ذیصلاح و سند ثبتی از اتاق بازرگانی.
  7. پس از انجام کلیه مراحل، بازرسان اداره مالیات از شرکت بازدید و آدرس شرکت را تایید می کنند.

هزینه راه اندازی دفتر مجازی در ترکیه

در دفاتر فیزیکی علاوه بر هزینه اجاره دفتر، هزینه های پنهان می تواند اجاره دفتر را دو برابر کند.اما دفاتر مجازی پول زیادی مانند سرمایه گذاری

زیرساختی، امنیت، نظافت، آشپزخانه، منشی و صورت حساب های ماهانه را برای شما صرفه جویی می کنند.میانگین هزینه اجاره دفتر مجازی

با خدمات استاندارد بین 300 تا 400 لیر در ماه است.

خدمات ارائه شده توسط دفاتر مجازی

  • منشی دفتر.
  • ارسال و دریافت نامه، نامه و فکس.
  • به تماس های مشتریان پاسخ دهید.
  • آدرس رسمی بدهید
  • یک شماره تلفن محلی واقعی ارائه دهید.
  • اگر به اتاق جلسه نیاز دارید، می توانید با رزرو از آن نیز استفاده کنید. در اتاق جلسه امکاناتی مانند پروژکتور و تلویزیون وجود داردو در طول جلسه از پذیرایی نامحدود، چای و قهوه لذت خواهید برد.

معایب ایجاد دفتر مجازی

  • مشکل در کار تیمی به دلیل عدم حضور فیزیکی در یک محیط مشترک.
  • نبود سیستم مدیریت تیم مناسب
  • نداشتن انگیزه برای کار در محیط اداری.
  • پرهیز از فعالیت های اجتماعی
  • مزایای ایجاد دفتر مجازی
  • دفاتر مجازی هزینه کمتری نسبت به دفاتر معمولی دارند.
  • نیازی نیست در دفتر باشید
  • می توانید قرار ملاقات های خود را با مشتریان در اتاق های جلسات حرفه ای برنامه ریزی کنید.
  • با ارائه آدرس تجاری مناسب به مشتریان خود، تصویری حرفه ای از خود ایجاد خواهید کرد.
  • شما صاحبان مشاغل حرفه ای را ملاقات خواهید کرد و می توانید با آنها شریک شوید، خدمات ارائه دهید یا از آنها دریافت کنید.

راه اندازی دفتر مجازی در ترکیه

سخن پایانی

راه‌اندازی دفتر مجازی در ترکیه یک گام مهم برای گسترش کسب و کارهای بین‌المللی است. با استفاده از این روش، شرکت‌ها می‌توانند بازار ترکیه را برای خدمات و محصولات خود هدف قرار دهند و با کمترین هزینه‌ها و ریسک‌ها وارد این بازار شوند. این امکان به شرکت‌ها می‌دهد که از مزایای بازار ترکیه استفاده کنند و در عین حال از تسهیلات مالی و مدیریتی کشور دیگر خود نیز بهره‌مند شوند.

لطفا امتیاز بدید
موسسه گاما

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا