آموزشگاه آیلتسسایر آموزشگاه های زبان کشور

5 تا بهترین آموزشگاه آیلتس تبریز (IELTS): آشنایی با بهترین کلاس آیلتس تبریز+ آدرس و ☎️

با توجه به افزایش تقاضا برای مهاجرت همه افراد هدف مشخصی را از آموزش زبان خارجی جدید دنبال می کنند. برخی در پی اخذ مدرک آیلتس و برخی یادگیری زبان آلمانی (بهترین آموزشگاه زبان آلمانی تبریز) هستند. اخذ مدرک آیلتس مستلزم تلاش و پشتکار مداوم و البته انتخاب یک مدرس و آموزشگاه خوب برای یادگیری است. امروزه هدف افراد از رفتن به کلاس آیلتس کسب نمره 7 و 8 آیلتس؛ اخذ مدرک آیلتس برای مهاجرت است. آموزش آیلتس طبق برنامه اصولی زیر نظر اساتید مجرب و حرفه ای شما را به نتیجه دلخواهی که می خواهید می رساند. در این مقاله سعی کرده ایم به معرفی آموزشگاه آیلتس در تبریز بپردازیم. موسسه گاما تبریز، خانه آیلتس تبریز، آموزشگاه زبان چیت سازان تبریز؛ از بهترین آموزشگاه آیلتس تبریز است.

این روزها تعداد آموزشگاه های زبان در حال افزایش و داشتن یک انتخاب صحیح دشوار است. قبل از هر انتخابی با توجه به معیارهای زیر شرایط هر آموزشگاهی را بررسی و سپس انتخاب کنید.

با افزایش روزافزون شمار متقاضیان ادامه تحصیل در خارج از ایران و شمار متقاضیان مهاجرت به خارج از کشور ، نیاز به یادگیری زبان و بالطبع شناسایی بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی ، بهترین آموزشگاه آلمانی ، بهترین آموزشگاه چینی و ترکی استانبولی بر حسب نیاز بیش از پیش احساس می شود.اگر شما هم جهت مهاجرت نیاز به یادگیری و کسب مدرک آیلتس دارید با ما همراه باشید تا لیست بهترین آموزشگاه آیلتس در تبریز را در اختیار شما قرار دهیم.

معیارهای سنجش بهترین آموزشگاه های آیلتس در تبریز

✔ صلاحیت مدرسان آموزشگاه های معتبر از اساتید برجسته و حرفه ای برای آموزش های خود استفاده می کنند به گونه‌ای که مدرسین باید دارای تحصیلات مرتبط و تجربه تدریس باشند.
✔ محیط و امکانات مناسب آموزش کلاسهای آموزشی مجهز به سیستم‌های به روز و محیط کلاس برای یادگیری دوستانه و تشویق کننده باشد.
✔ اعتبار و سابقه آموزشگاه نظرات زبان آموزان فبلی درباره کیفیت کلاسهایی که قبلا برگزار شده است.
✔ انعطاف پذیری زمان کلاس ها امکان تغییر کلاس ها و جدول زمانی آموزش متناسب با برنامه های زبان آموز
✔ ارائه مدرک معتبر آموزشگاه ها باید مدرک معتبر در پایان دوره آموزشی به زبان آموزان خود ارائه دهد.
✔ هزینه‌ها تطابق هزینه ها با کیفیت آموزش ارائه شده و بررسی امکان تخفیف روی برخی دوره های آموزشی
✔ موقعیت جغرافیایی مناسب دسترسی آسان به آموزشگاه و موقعیت کانی مناسب

برای انتخاب آموزشگاه برتر آیلتس در تبریز در سال 1403 چند فاکتور مهم از دید زبان آموزان و کارشناسان مورد توجه قرار می گیرد.

  • کیفیت دوره های طراحی شده و تنوع در ارائه خدمات آموزشی : 30 درصد
  • استفاده از اساتید و اگزمینرهای برجسته آیلتس با نمرات عالی : 30 درصد
  • امکانات آموزشی : 20 درصد
  • دسترسی آسان به مراکز و آموزشگاه برتر آیلتس : 10 درصد
  • نحوه ی مدیریت و برخورد پرسنل : 10 درصد

اینکه الان در حال مطالعه ی این مقاله هستید یعنی علاقمند به شرکت در کلاس زبان یک آموزشگاه برتر آیلتس هستید. پس با ما همراه باشید تا لیست 5 تا از بهترین های آموزشگاه آیلتس تبریز در سال 1403 را در اختیار شما قرار دهیم.

لیست بهترین آموزشگاه آیلتس تبریز

ردیف نام آموزشگاه تلفن آدرس
1 موسسه زبان گاما 02191002348 آنلاین
2 خانه آیلتس دکتر منصفیه 04133304295   –     09145857455 تبریز، سه راهی ولیعصر، نرسیده به پمپ بنزین، روبروی مبل استقبال، ساختمان ۱۱۰، طبقه ۳، واحد ۳
3 آموزشگاه سفیر گفتمان تبریز 04133857090 تبریز، جاده ائل گلی، گلشهر، مشخصات واحد، تماس با واحد، تبریز، جاده ائل گلی، گلشهر، خیابان شیخ محمد خیابانی ، پلاک9
4 آموزشگاه زبان چیت سازان تبریز ۰۴۱۳۵۵۴۳۴۳۳ تبریز – ارتش جنوبی؛ داخل کوچه صدر؛ جنب باربری پیام؛ پلاک: ۱+۱۲
5 آموزشگاه کندوی سخن تبریز ۰۴۱۳۵۵۹۵۶۱۰ چهارراه شهید بهشتی(منصور سابق)، برج ۱۸ طبقه ابریشم، طبقه دوم، واحد ۷، آموزشگاه کندوی سخن

بررسی نقاط قوت و ضعف آموزشگاه آیلتس تبریز

نام آموزشگاه کلاس آنلاین استفاده از ابزارهای نوین آموزشی فضای استراحت تمرکز بر آزمون‌های بین المللی
موسسه گاما تبریز آنلاین و غیرحضوری
خانه آیلتس دکتر منصفیه
آموزشگاه زبان سفیر گفتمان تبریز
آموزشگاه زبان چیت سازان تبریز
آموزشگاه کندوی سخن تبریز

 

1- موسسه زبان گاما ؛ آموزشگاه آیلتس تبریز

آموزشگاه آیلتس تبریز

آموزشگاه زبان گاما با بهره گیری از بهترین اساتید و اگزمینرهای آیلتس با برگزاری کلاسهای تضمینی موفقیت شما را در آزمون آیلتس تضمین می کند. گاما تا رسیدن به نتیجه ی مطلوب آیلتس در کنار شما خواهد بود.

برگزاری آزمون Mock Test

با توجه به بالا رفتن هزینه ی آزمون آیلتس ( در حال حاضر 6 میلیون و 151 هزار تومان ) جایی برای ریسک کردن نیست .موسسه گاما با برگزاری چندین آزمون Mock Test ؛ در این آزمون های شبیه سازی شده نقاط ضعف زبان آموزان را تشخیص داده و با برگزاری کارگاههای رفع اشکال یک روزه آنها را تصحیح خواهند کرد.

جهت شرکت در کلاسهای آیلتس گاما ، اول باید وقت مصاحبه بگیرید.

هزینه ی آیلتس در موسسه گاما

هزینه ی دوره های تضمینی به سطح زبان شما بستگی دارد. با شرکت در یک تعیین سطح ( حضوری یا آنلاین ) ، سطح زبان شما مشخص می شود .

بطور کلی اگر سطح زبان شما متوسط باشد بین 3 تا 6 میلیون و اگر زبانتان ضعیف باشد حدود 8 میلیون تومان هزینه برایتان خواهد داشت.

راز موفقیت گاما چیست؟

1- اساتید برگزیده و اگزمینرهای آیلتس با نمرات بالای آزمون آیلتس.

2 – دوره های طراحی شده به صورت تضمینی شامل

  • تقویت پایه زبان: جلسه های ابتدایی از دوره ایلتس به ترمیم و تکمیل اطلاعات پایه و دانش عمومی زبان پرداخته و بیشتر شامل گرامر زبان انگلیسی به همراه افزایش دایره واژگان زبان آموزان میپردازد
  • مهارت های چهارگانه : بخش دوم از این دوره آموزشی بر روی مهارت های ازمون ایلتس شامل Reading ، Writing ، Listening ، Speaking خواهد پرداخت.

دوره های برگزار شده برای آیلتس در گاما

دوره پیش آیلتس (Pre IELTS) در گاما :

برای مرور مجدد دانسته ها و آموخته های فراموش شده ربان ، شما باید در یکی از سطوح پیش آیلتس ثبت نام کنید.

پیش آیلتس 1 : 15 جلسه 2 ساعته (دو ماه)

پیش آیلتس 2 : 15 جلسه 2 ساعته (دو ماه)

دوره تضمینی آیلتس 5 در گاما

فهم تقریبی متون انگلیسی ، تماشای فیلمهای زبان انگلیسی بدون نیاز به زیر نویس و بیان جملات انگلیسی بدون مکث بیانگر نیاز شما برای ورود به دوره ی آیلتس 5 می باشد.

تعداد جلسات  : 30 جلسه 2 ساعته

طول دوره : 2 ماه و نیم کاری

دوره ی تضمینی آیلتس 6 در گاما

نمره 6 آیلتس پرکاربرد ترین مدرک آیلتس در سطح دانشگاه های خارجی میباشد. متقاضی پس از گذراندن دوره های پیش آیلتس (Pre IELTS) میتواند وارد دوره نمره 6 شود

تعداد جلسات آیلتس6 در گاما تبریز: 30 جلسه 2 ساعته

طول دوره : 2 ماه و نیم کاری

ماک تست (آزمون ازمایشی ) : 2 آزمون

کارگاه رفع اشکال : 1 کارگاه

دوره ی تضمینی آیلتس 7 در گاما

تعداد جلسات آیلتس 7  : 30 جلسه 2 ساعته

طول دوره : 2 ماه و نیم کاری

ماک تست (آزمون ازمایشی ) : 3 آزمون

کارگاه رفع اشکال : 1 کارگاه

 

*در حال حاضر دوره های موسسه گاما به صورت مجازی و آنلاین برگزار می شود.

تلفن تماس :02191002348

09120058646

نکته ی آخر اینکه شما با هر سطح دانش زبان انگلیسی که باشید طی 6 الی 9 ماه می توانید به نمره ی مطلوب آیلتس برسید.

برنامه کلاسی دوره‌های آنلاین آیلتس موسسه زبان گاما تبریز

 

اطلاعات تماس با آموزشگاه زبان آلمانی گاما تبریز

موسسه گاما رسیدن به هدف شما را در کوتاهترین زمان تضمین می کند.

2. خانه آیلتس دکتر منصفیه

 

خانه آیلتس دکتر منصفیه

خانه آیلتس دکتر منصفیه (موسسه بین المللی دانش ره‌ آموز مهاجر) فعالیت خود را به صورت تخصصی در زمینه آمادگی برای آزمون آیلتس انجام می‌دهد. اساتید این موسسه همگی فارغ التحصیل گرایش‌های مختلف زبان انگلیسی بوده و دوره‌های تدریس آن‌ها در موسسات بین المللی آیلتس گذرانده شده است. همچنین، این اساتید دارای مدارک عالی هستند.

خانه آیلتس دکتر منصفیه کلاس های خصوصی و نیمه خصوصی تخصصی آیلتس را بصورت حضوری و آنلاین برگزار می کند.

متقاضیان دوره آیلتس و سایر دوره ها پس از تماس با مشاورین خانه آیلتس دکتر منصفیه (موسسه بین المللی دانش ره آموز مهاجر)، جهت انجام مشاوره و تعیین سطح بصورت رایگان بر اساس استانداردهای CEFR به ممتحن موسسه معرفی میگردند. ممتحن موسسه تعیین سطح شفاهی و کتبی استاندارد را برگزار کرده و بر اساس ماژولهای چهارگانه آیلتس اعم از ریدینگ، لیسینینگ، رایتینگ و اسپیکینگ نقاط ضعف و قوت زبان آموز را تعیین و مشخص خواهند کرد و بر این اساس منابع و محتوای انحصاری زبان آموز مشخص و به زبان آموز ابلاغ خواهد شد.

علاوه بر برگزاری کلاس‌، خانه آیلتس دکتر منصفیه با ارائه پلن تحصیلی و پشتیبانی روزانه، به پيشبرد و پيگيري پيشرفت زبان‌آموزان مي‌پردازد. پشتيبان موسسه نيز به صورت روزانه تكاليف و مطالعات براساس پلن ارائه شده را پيگيري مي‌كند. همچنین، خانه آیلتس دکتر منصفیه با داشتن اتاق مطالعه، فضای آموزشی و آرامی را برای زبان‌آموزان فراهم می‌کند و آن‌ها می‌توانند در حین مطالعه اشکالات خود را از اساتید مستقر در موسسه پرسیده و برطرف کنند.

آموزشگاه آیلتس تبریز

این موسسه هر ماه دو جلسه ورکشاپ اسپیکینگ آیلتس بصورت رایگان برگزار می‌کند و توسط آزمون‌های دوره‌ای و ماک آیلتس که به صورت رایگان برگزار می شود، پيشرفت زبان‌آموزان سنجیده می شود.

خدمات موسسه تنها به آماده سازی زبان آموزان برای شرکت در آزمون آیلتس محدود نمی شود. خانه آیلتس دکتر منصفیه (موسسه بین المللی دانش ره‌ آموز مهاجر) نماینده رسمی دانشگاه‌های ترکيه و قبرس شمالی است و شما می توانید پس از کسب امتیاز در آزمون آیلتس، با مشاوره و پذیرش که بصورت رایگان دراختیاران قرار خواهد گرفت، با بورسیه در بهترین و معتبرترین دانشگاه های ترکیه و قبرس شمالی مشغول به تحصیل شوید.

دوره مبتدی (پیش آیلتس) ۴۰ جلسه
دوره آیلتس ۴۰ جلسه

اطلاعات تماس با خانه آیلتس دکتر منصفیه

سایت موسسه:     www.DRMedu.ir
پیج اینستاگرام:      http://instagr.am/DRMedu.ir

آدرس: تبریز، سه راهی ولیعصر، نرسیده به پمپ بنزین، روبروی مبل استقبال، ساختمان ۱۱۰، طبقه ۳، واحد ۳

آدرس خانه آیلتس دکتر منصفیه روی نقشه مشاهده کنید.

تلفن:  04133304295   –     09145857455

3. آموزشگاه سفیر گفتمان تبریز

آموزشگاه سفیر گفتمان از سال 1378 با افتتاح اولین شعبه در تهران کار آموزش زبان را آغاز کرد. این موسسه ارائه دهنده سیستم آموزشی هایبرید (آموزش در کلاس به همراه آموزش آنلاین در فضای مجازی) می باشد. سفیر به عنوان یکی از برترین های آیلتس تبریز و ایران با 102 شعبه در تهران و مراکز استانها جمع کثیری از اساتید و مدیران را به کار گمارده تا در اختیار زبان آموزان گرامی باشند.سفیر در راه ارائه خدمات برتر آموزشی موفق به دریافت گواهینامه استاندارد جهانی ایزو 9001 در مدیریت کیفیت، ایزو 10002 در مدیریت شکایات مشتریان و ایزو 10015 در مدیریت و آموزش، ایزو 29991 در سیستم مدیریت یادگیری زبان و ایزو 29990 استاندارد سیستم کیفیت مراکز آموزشی، همچنین کسب نمایندگی تربیت مدرسین بین المللی زبان از دانشگاه‌های آکسفورد و کمبریج شده است.

آموزشگاه آیلتس تبریز

دوره های آیلتس آکادمی سفیر

هدف این دوره ها آماده سازی زبان آموزان در کوتاه ترین زمان جهت موفقیت در آزمون آیلتس می باشد. به طوری که هر داوطلب با هر سطح دانش و مهارت زبانی خود را به آزمون آیلتس برساند.

این دوره ها به صورت ترمیک برگزار می شود.

  • دوره Pre IELTS : شامل 5 ترم 20 جلسه ای
  • دوره ی IELTS :شامل سه سطح  Developing , Bridging , Expanding می باشد. زبان آموز با توجه به نمره آزمون ماک ( آزمون شبیه سازی شده ی آیلتس ) در یکی ازین سطوح مشغول به یادگیری خواهد شد.
  • دوره ی Post IELTS :  مخصوص کسانی است که در سطح آزمون آیلتس می باشند اما نیاز دارند با فرم و محتوای آزمون آشنا شوند و همچنین مهارت های چهار گانه ی آزمون آیلتس را تقویت کنند.

اطلاعات تماس با آموزشگاه زبان سفیرگفتمان تبریز

آدرس: تبریز، جاده ائل گلی، گلشهر، مشخصات واحد، تماس با واحد، تبریز، جاده ائل گلی، گلشهر، خیابان شیخ محمد خیابانی ، پلاک ۹

آدرس آموزشگاه زبان سفیر تبریز روی نقشه مشاهده کنید.

وبسایت آموزشگاه زبان سفیر تبریز

تلفن:  04133857090

4. آموزشگاه زبان چیت سازان تبریز

آموزشگاه از سال 83 آغاز به کار کرد. این آموزشگاه از ابتدای کار با به کارگیری اساتید مجرب اعتماد زبان آموزان را جلب نموده است.چرا آموزشگاه زبان چیت سازان به عنوان یکی از برترین های آیلتس تبریز نام برده شد؟

  • آشنایی با مشکلات زبان آموزان
  • نظارت مستقیم به کار کلیه شعبات توسط مدیر
  • ایجاد فضای مناسب آموزشی و رفاهی
  • تدریس بر اساس کتبهای اختصاصی و تحقیقی موسسه
  • اولین برگزارکننده کلاسهای مجازی بر اساس متریال خود
  • نظارت مداوم و نامحسوس کارشناس زبان بر امر آموزش کلاسها
  • گروه تحقیق و توسعه فعال
  • دارای لابراتوار مجهز و فعال بخش آیلتس و تافل

آموزشگاه آیلتس تبریز

دوره های آیلتس چیت سازان

راز موفقیت آموزشگاه چیت سازان به عنوان یکی از برترین های آیلتس تبریز در آزمون های آیلتس و تافل فضای آموزش مناسب به همراه لابراتوارهای مجهز زبان می باشد.

  • کلاس های ۲۵ جلسه:
  •  ویژه افرادی که نیازمند یادگیری مهارتهای پاسخگویی در امتحان اصلی هستند و از دانش زبان انگلیسی در حد پیشرفته برخوردار می باشند.
  • کلاس های ۶۰ جلسه:
  • ویژه افرادی که از دانش زبان انگلیسی در حد متوسطه برخوردار می باشند.

اطلاعات تماس با آموزشگاه چیت سازان تبریز

 وبسایت آموزشگاه چیت سازان تبریز

آدرس آموزشگاه زبان چیت سازان تبریز روی نقشه مشاهده کنید.

شعبه صدر(مرکزی)

تبریز – ارتش جنوبی؛ داخل کوچه صدر؛ جنب باربری پیام؛ پلاک: ۱+۱۲

۰۴۱۳۵۵۴۳۴۳۳

شعبه باغشمال

تبریز – باغشمال؛ نرسیده به تقاطع خیابان حافظ و منصور؛ پلاک: ۷۶

۳۵۵۵۵۵۴۱ ۰۴۱ (۶ خط)

شعبه ولیعصر

تبریز – فلکه بزرگ؛ نبش خیابان کریم خان؛ طبقه فوقانی کافه الیزه

۳۳۲۹۰۷۷۷ ۰۴۱

5. آموزشگاه کندوی سخن تبریز

آموزشگاه کندوی سخن ، اولین موسسه آموزش تخصصی زبان و ادبیات آلمانی در شهر تبریز می باشد. این آموزشگاه با استفاده از اساتیدی مجرب و زبده اقدام به برگزاری دوره های آموزش زبان آلمانی با کیفیت بالا جهت علاقه‌مندان نموده است. زبان آموزان می توانند با شرکت در این دوره ها و کسب آمادگی ، در امتحانات گوته شرکت نموده و موفق گردند.

دوره های آموزشگاه زبان آلمانی کندوی سخن تبریز

  • ترمیک عمومی (نیمه فشرده)
  • مکالمه آزاد (عمومی)
  • فیلم و اردوی تفریحی
  • آمادگی آزمون های گوته

اطلاعات تماس با کندوی سخن 

کسب اطلاعات بیشتر در وبسایت آموزشگاه کندوی سخن تبریز

شعبه منصور (مرکزی و اداری – پسرانه)
 
 آدرس: چهارراه شهید بهشتی(منصور سابق)، برج ۱۸ طبقه ابریشم، طبقه دوم، واحد ۷، آموزشگاه کندوی سخن (کد پستی: ۵۱۶۳۷۵۳۷۶۴)

 تلفن: ۰۴۱۳۵۵۹۵۶۱۰ –  ۰۹۱۴۳۱۴۱۸۷۵

شعبه ایل گولی (دخترانه – کودکان – آزمونها) افتتاح شعبه به زودی…

 موبایل: ۰۹۱۴۳۱۴۱۸۷۵

 آدرس: خیابان ایل گولی، فلکه خیام، ۳۵ متری سینا، نبش کوی مخابرات، ساختمان کندو، طبقه اول و دوم، آموزشگاه کندوی سخن (کد پستی: ۵۱۶۷۷۱۷۴۷۳)

آدرس آموزشگاه کندوی سخن را روی نقشه مشاهده کنید.

اهمیت انتخاب یک آموزشگاه برتر آیلتس

بارها شده است که بعد از خرید یک محصول احساس شکست کنیم به علت کیفیت پایین و نامناسب خدمات و اینکه خدمات دریافت شده به اندازه ای که بابت آن پول پرداخت کرده بودیم ارزش نداشته است . برای رسیدن به مدرک آیلتس شما باید در چهار مهارت شنیداری ،گفتاری ، نوشتاری و گرامر و گفتاری تبحر و تسلط کافی داشته باشید.بنابراین باید با دقت زیادی آموزشگاه برتر آیلتس را انتخاب کنید.

آزمون آیلتس (IELTS) چیست؟

آزمون آیلتس یا International English Language Test System به زبانی ساده  آزمونی است جهت سنجش مهارت خواندن ، نوشتن و صحبت کردن شما به زبان انگلیسی. هدف از کسب مدرک آیلتس ممکن است یکی از موارد تحصیلی ، مهاجرت یا شغلی باشد.

اگر با آزمون آیلتس آشنایی ندارید بخوانید معرفی جامع آزمون آیلتس

انواع آزمون آیلتس

آزمون آیلتس بر دو نوع آیلتس آکادمیک و آیلتس جنرال تقسیم می شود.هر دو نوع شامل چهار بخش گوش دادن (listening) ، خواندن (reading) ، صحبت کردن (speaking) و نوشتن (writing) می باشد. که محتوای بخش های ریدینگ و رایتینگ یکسان و بخش های لیسنینگ و اسپیکینگ متفاوت می باشد. به عنوان مثال در بخش رایتینگ آزمون آکادمیک باید یک مقاله ی علمی اما برای آزمون جنرال یک نامه ی اداری باید بنویسید. به طور کلی آیلتس آکادمیک آمادگی متقاضیان برای تحصیلات دانشگاهی را ارزیابی می کند.

کلیک کنید

اشتباهات متداول در رایتینگ آیلتس

نکات مهم درباره اسپیکینگ آیلتس 

آموزش نت برداری در اسپیکینگ آیلتس 

آموزش رایگان آیلتس درس به درس 

 

خصوصیات یک مدرس آیلتس خوب

1- داشتن تجربه ی کاری در زمینه آزمون آیلتس و نه صرفا زبان انگلیسی

2- تسلط کافی به همه ی بخش های آزمون آیلتس

3 – مطالعه ی مستمر و به روز رسانی دانش و اطلاعات در زمینه ی تدریس و آزمون آیلتس

4 – استفاده از امکانات چند رسانه ای

5 – تجربه ی برگزاری کلاس به صورت حضوری و آنلاین ؛ با دقت به شرایط کنونی کشور اهمیت تسلط به برگزاری کلاس آنلاین بیش از پیش مشخص می شود.

6 – توانایی برقراری ارتباط قوی با زبان آموز

7 – مهارت خوب گوش کردن

8 – امکان ارتباط آسان زبان آموز با مربی

9 – توجه به نیازها و نقاط قوت و ضعف هر کدام از زبان آموزان به صورت جداگانه

 

سوالات، تجربیات و نظرات خود را ذیل همین نوشته با ما در میان بگذارید.

5/5 - (2 امتیاز)
موسسه گاما

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا