آموزشگاه آیلتسآموزشگاه های زبان اهواز

5 تا بهترین آموزشگاه آیلتس اهواز (IELTS): آشنایی با بهترین کلاس آیلتس اهواز + آدرس و ☎️

امروزه هدف افراد از رفتن به کلاس آیلتس کسب نمره 7 و 8 آیلتس؛ اخذ مدرک آیلتس برای مهاجرت است. آموزش آیلتس طبق برنامه اصولی زیر نظر اساتید مجرب و حرفه ای شما را به نتیجه دلخواهی که می خواهید می رساند. در این مقاله سعی کرده ایم به معرفی بهترین آموزشگاه آیلتس اهواز بپردازیم. از برترین موسسات آیلتس اهواز می توان به موسسه زبان گاما؛ آموزشگاه زبان ارمانیا، آموزشگاه زبان اندیشه سازان و .. اشاره نمود. در ادامه مطلب با بهترین آموزشگاه آیلتس اهواز آشنا خواهید شد. انتخاب آموزشگاه آیلتس برای متقاضیان مهاجرت اولین گام مهم برای تسلط بر زبان انگلیسی است.

این روزها تعداد آموزشگاه های زبان در حال افزایش و داشتن یک انتخاب صحیح دشوار است. قبل از هر انتخابی با توجه به معیارهای زیر شرایط هر آموزشگاهی را بررسی و سپس انتخاب کنید. همچنین در این مقاله با بهترین آموزشگاه زبان آلمانی اهواز نیز آشنا خواهید شد.

با افزایش روزافزون شمار متقاضیان ادامه تحصیل در خارج از ایران و شمار مهاجرین به خارج از کشور، نیاز به یادگیری زبان و بالطبع شناسایی بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی ، بهترین آموزشگاه آلمانی، بهترین آموزشگاه چینی و ترکی استانبولی بر حسب نیاز بیش از پیش احساس می شود. اگر شما هم جهت مهاجرت نیاز به یادگیری و کسب مدرک آیلتس دارید با ما همراه باشید تا لیست بهترین آموزشگاه آیلتس در اهواز را در اختیار شما قرار دهیم.

آنچه در این مطلب خواهید آموخت : [ نمایش سرفصل ها ]

معیارهای سنجش برترین های آموزشگاه آیلتس اهواز سال 1403

✔ صلاحیت مدرسان آموزشگاه های معتبر از اساتید برجسته و حرفه ای برای آموزش های خود استفاده می کنند به گونه‌ای که مدرسین باید دارای تحصیلات مرتبط و تجربه تدریس باشند.
✔ محیط و امکانات مناسب آموزش کلاسهای آموزشی مجهز به سیستم‌های به روز و محیط کلاس برای یادگیری دوستانه و تشویق کننده باشد.
✔ اعتبار و سابقه آموزشگاه نظرات زبان آموزان فبلی درباره کیفیت کلاسهایی که قبلا برگزار شده است.
✔ انعطاف پذیری زمان کلاس ها امکان تغییر کلاس ها و جدول زمانی آموزش متناسب با برنامه های زبان آموز
✔ ارائه مدرک معتبر آموزشگاه ها باید مدرک معتبر در پایان دوره آموزشی به زبان آموزان خود ارائه دهد.
✔ هزینه‌ها تطابق هزینه ها با کیفیت آموزش ارائه شده و بررسی امکان تخفیف روی برخی دوره های آموزشی
✔ موقعیت جغرافیایی مناسب دسترسی آسان به آموزشگاه و موقعیت کانی مناسب

برای انتخاب برترین های آموزشگاه آیلتس اهواز در سال 1403 چند فاکتور مهم از دید زبان آموزان و کارشناسان مورد توجه قرار می گیرد.

  • کیفیت دوره های طراحی شده و تنوع در ارائه خدمات آموزشی : 30 درصد
  • استفاده از اساتید و اگزمینرهای برجسته آیلتس با نمرات عالی : 30 درصد
  • امکانات آموزشی : 20 درصد
  • دسترسی آسان به مراکز و آموزشگاه برتر آیلتس : 10 درصد
  • نحوه ی مدیریت و برخورد پرسنل : 10 درصد

اینکه الان در حال مطالعه ی این مقاله هستید یعنی علاقمند به شرکت در کلاس زبان یک آموزشگاه برتر آیلتس هستید. پس با ما همراه باشید تا لیست  برترین آموزشگاه آیلتس اهواز در سال 1403 را در اختیار شما قرار دهیم.

 لیست بهترین آموزشگاه آیلتس اهواز

ردیف نام آموزشگاه تلفن آدرس
1 موسسه زبان گاما اهواز 02191002348 آنلاین
2 مرکز تخصصی آموزش زبان انگلیسی و آیلتس اِرمانیا 06133769004 ابتدای وهابی ، روبروی خیابان اسفند، مجتمع داوری، طبقه دوم
3 مرکز زبان اندیشه سازان 06133333231 اهواز، امانیه ، جنب پل عابر پیاده ،بن بست شهید مدرس
4 زبانکده اروند سخن 09059043867 اهواز، گلستان، خیابان فروردین، بین آبان و آذر نرسیده به بانک صادرات
5 آموزشگاه زبان پرتو اهواز 06133921117 کیانپارس – خیابان 4 شرقی

1. موسسه زبان گاما

چرا گاما بزرگترین و معتبرترین مجموعه آیلتس جنوب کشور است؟


1- مدرسین گاما

  • دارای کارنامه قبولی بالای ۹۵ درصد شاگردان در ایلتس ۷ و ۱۰۰ درصد در ایلتس ۶ هستند.
  • دارای مدرک فوق لیسانس و دکترا  از دانشگاهای داخلی و خارجی  و داخلی می باشند.
  • نویسنده کتبی هستد که در ساسر ایران به عنوان منابع ایلتس مورد استفاده قرار می گیرد.
  •  در بخش مکالمه مدرسان حاضر متولد کشور استرالیا و شهر سیدنی بوده که لهجه و قدرت بیان شمار را کالیبره خواهد کرد
  • دارای مدرک رسمی با نمره  ۸٫۵ اکادمیک بوده و سالها سابقه تدریس آن را دارند.

زیرا مدیران گروه های آموزش  آیلتس جنوب بهترین هایی با کارنامه ای درخشان هستند ، بی رقیب ، بی بدیل

2- دوره های طراحی شده گاما

قبل از شرکت در هر دوره دانش زبانی فرد در مصاحبه تخصصی تعیین شده و سپس با توجه به آن نسبت به شرکت در دوره ای متناسب راهنمایی خواهد شد.
پکیج کامل گاما برای آیلتس  به دو بخش اصلی تقسیم میشود .

  • تقویت پایه زبان:  جلسه های ابتدایی از دوره ایلتس به ترمیم و تکمیل اطلاعات پایه و دانش عمومی زبان پرداخته و بیشتر شامل گرامر زبان انگلیسی به همراه افزایش دایره واژگان زبان آموزان میپردازد
  •   مهارت های چهارگانه : بخش دوم از این دوره آموزشی بر روی مهارت های ازمون ایلتس شامل Reading ، Writing ، Listening ، Speaking خواهد پرداخت.

بر اساس این دو بخش سه نوع دوره برنزی نقره ای و طلایی خود را بر اساس محدودیت زمانی زبان اموزان تعریف نموده است.

چگونه آیلتس 7 بگیریم؟

در آیلتس برای افزایش هر یک نمره ، فرد تلاش بسیاری را باید انجام دهد و فاصله علمی یک نمره بسیار زیاد است. در ایران فقط و فقط موسسه گاما توان علمی ارایه دوره آیلتس برای  نمره های بالاتر از ۶ را دارد.

نام دوره تعداد جلسات درهفته تعداد کل جلسات
پیش آیلتس 1 (pl1) 3 جلسه 2 ساعته 13 جلسه
پیش آیلتس 2 (pl2) 3 جلسه 2 ساعته 32 جلسه
آیلتس 7 3 جلسه 2 ساعته 66 جلسه

توضیحات پکیج آیلتس ۷

پیش آیلتس ۱&nbsp (PI1) شامل ۱۲ جلسه آموزشی و یک جلسه آزمون

پیش آیلتس ۲  (PI2) شامل ۳۰ جلسه اموزشی و یک جلسه ازمون میانترم و یک جلسه ازمون پایان ترم

آیلتس 7 : شامل ۶۰ جلسه اموزشی و۶ جلسه ازمون ماک می باشد.

چگونه آیلتس 6 بگیریم؟

 

نام دوره تعداد جلسات درهفته تعداد کل جلسات
پیش آیلتس 1 (pl1) 3 جلسه 2 ساعته 13 جلسه
پیش آیلتس 2 (pl2) 3 جلسه 2 ساعته 32 جلسه
آیلتس 6 3 جلسه 2 ساعته 38 جلسه

توضیحات پکیج:

پیش آیلتس ۱  (PI1)  شامل ۱۲ جلسه آموزشی و یک جلسه آزمون

پیش آیلتس ۲  (PI2) شامل ۳۰ جلسه اموزشی و یک جلسه ازمون میانترم و یک جلسه ازمون پایان ترم

آیلتس ۶ : بعد از گذراندن پیش آیلتس ها وارد این دوره می شویم که به مهارت های آیلتس یا تکنیکال آیلتس معروف است که شامل ۳۵ جلسه اموزشی و ۳ جلسه ازمون ماک می باشد .

۳-فرایند های سنجش کیفیت آموزش گاما برای برگزاری بهترین کلاس آیلتس یزد

در این فرایند جهت برگزاری بهترین کلاس آیلتس تهران پس از آموزش هر مهارت ، آزمون های شبیه سازی زیر نظر امتحان گیرنده اصلی آیلتس برگزار شده و زبان آموزان پیوسته در حال غربال میباشند.البته آزمون های کلاسی نیز بصورت هفتگی برگزار می شود.

متقاضیانی که به هر دلیل در هر کدام از مراحل موفق به عبور از سد آزمون های داخلی نشوند جهت بازاموزی مجددا در آن مهارت شرکت داده خواهند شد.

۴-آزمون جامع شبیه سازی آیلتس در گاما

 

در این آزمون که دقیقا مانند آیلتس IDP استرالیا برگزار میشود متقاضیان در شرایط شبیه سازی شده قرار گرفته و قبل از پرداخت هزینه آزمون نسبت به توانایی خود اطمینان پیدا می کنند.

 

کارگاه های تخصصی گاما

  • کارگاه های تخصصی ایلتس یزد
    (  
    IELTS Workshop)
  • کارگاه تخصصی  Writing-Task1- Academicدر دو روز
  • کارگاه تخصصی  Readingدر یک روز
  • کارگاه تخصصی Writing-Essay Types
  • کارگاه تخصصی  Writing-Task1- General Training  یک روزه

نحوه ی ثبت نام در آزمون آیلتس

متقاضیان علاقمند به شرکت در آزمون ایلتس می توانند قبل از پرداخت هزینه و شرکت در آزمون اصلی آیلتس در آزمون شبیه سازی شده در موسسه گاما  شرکت نموده و نسبت به وضعیت خود دید بهتری داشته باشند.

آموزشگاه گاما برترین آموزشگاه آیلتس اهواز دوره های آنلاین برگزار می کند.

تلفن : 02191002348 –

09120058646

برنامه کلاسی دوره آنلاین آیلتس موسسه گاما اهواز

 

اِرمانیا اهواز

2. مرکز تخصصی آموزش زبان انگلیسی و آیلتس اِرمانیا

چنانچه قصد یادگیری مکالمه و یا شرکت در دوره های حضوری مختص به آمادگی آزمون هایی همچون آیلتس، EPT، MSRT، PTE و تافل را دارید به جرات می توان گفت هیچ برند آموزشی در حوزه زبان انگلیسی کشور نمیتواند با امکانات و کتب دانش بنیان آکادمی آموزش زبان انگلیسی ارمانیا مقایسه گردد.

چرا آکادمی اِرمانیا

  • فراگیری مکالمه بدون لکنت تنها در 5 ماه
  • هر فارسی زبان به منظور دوزبانه شدن دو انتخاب در پیش دارد

استفاده از دستور زبان قدیمی و طی کردن دوره های ترمیک چند ساله که در آن نتنها پیشرفت زبان آموز بشدت کند است بلکه هیچ شواهدی نیز جهت رسیدن حتمی به نتیجه دلخواه وجود ندارد.

 

استفاده از دستور زبان انحصاری ارمانیا و حضور در دوره 5 ماهه مکالمه ارمانیا که در آن طی دو ترم ، ابتدا یاد خواهید گرفت ، هر جمله ای را به راحتی از فارسی و در قالب Speaking به انگلیسی بیان کنید سپس با شرکت در دو ترم دیگر یعنی ترم های ویژه مکالمه حرفه ای و روانسازی Speaking ارمانیا، اینبار یاد خواهید گرفت بصورت روان و در هر موقعیتی مکالمه کرده و تمامی محتوای گفتاری و خود را تا حد امکان بدون مکث و لکنت به انگلیسی بیان کنید. این سریعترین و بهترین متد شناخته شده آموزش زبان در دنیا برای فارسی زبانان می باشد که تا کنون نتایج خیره کننده آن در هیچ روش دیگری دیده نشده و از این نظر باید گفت که آموزشگاه زبان های خارجه ارمانیا نخستین مرکزی است که دستورزبان انگلیسی را از نو تعریف نمود و باعث شد تا با روشی بسیار بسیار سریعتر از روش های قدیمی، زبان آموزان بتوانند دوزبانه شدن را تجربه کنند.

با پاس کردن امتحان پایانی دوره پنج ماهه مکالمه ارمانیا، شما عملا یک فرد دوزبانه با سطح Upper intermediate محسوب می‌شوید که به راحتی قادر به آغاز دوره آیلتس آکادمیک و جنرال این مرکز نیز می‌باشد.

ارمانیا اهواز

سیلابس انحصاری 3 ماهه آیلتس ارمانیا  (Academic -General)

چنانچه دوره 5 ماهه مکالمه ارمانیا را به عنوان پیش نیاز آیلتس گذرانده اید هم اکنون شما یک فرد دوزبانه با سطح و دانش زبانی Upper Intermediate هستید و باید گفت که تنها 3 ماه با شرکت در آزمون آیلتس و اخذ مدرک آن فاصله دارید. مرکز ارمانیا با سیلابس جهانی و انحصاری سه ماهه خود در آموزش تخصصی و بهینه هر چهار مهارت آیلتس و همچنین بهره مندی از سیستم قدرتمند تمرینی N-ICES در اپلیکیشن، تنها آکادمی زبان با کتاب های اختصاصی منطبق بر Band Score 8.5 می باشد و این یکی از مهمترین تفاوت های این دوره با دیگر دوره ها می باشد.

ارمانیا اهواز

 

بهره مندی از سیستم شبیه ساز  Partner با اپلیکیشن ارمانیا

چنانچه بهترین دوره ها و اساتید را نیز در اختیار داشته باشید، مادامی‌که تمرین Speaking و دیگر فعالیت های آموزشی شما فقط به همان ساعاتی ختم شود که در کلاس حضور دارید نه تنها رسیدن به نتیجه بشدت مشکل و چند سال زمانبر خواهد شد بلکه ممکن است از فرایند آموزشی خود نیز ناامید شوید. اما این مشکل با استفاده از فناوری شبیه ساز Partner  در ارمانیا حل گردیده، بدین معنی که پس از هر جلسه، شما با استفاده از سیستم شبیه ساز Partner، ملزم به استفاده از همه دانسته های خود در قالب Speaking هستید. به عبارتی دیگر پس از هر جلسه، سیستم Partner وظیفه دارد که میزان Speaking شما را بر اساس تمرین های مهندسی شده N-ICES در طول روز کنترل کند، این تمرین ها بشکلی دقیق طراحی شده اند که هیچ کدام آنها را تا پیش نمایش توسط اپلیکیشن مشاهده نکرده اید اما ذهن شما با استفاده آموزش همان جلسه ، براحتی و در قالبSpeaking  می تواند به آنها پاسخ دهد و مهم تر اینکه انجام هر تمرین بیش از20  ثانیه نیز زمانبر نخواهد بود تا در هرکجا که هستید بتوانید بدون صرف زمان خاص، تمرین مورد نظر را به انجام برسانید. در نتیجه ذهن شما بصورت ناخودآگاه و در Background Process آمادگی خود را جهت صحبت کردن در هر حالتی حفظ کرده و یادگیری زبان آموز با فرایند نهادینگی اتفاق می افتد که از این نظر نیز مرکز آموزشی ارمانیا تنها آکادمی زبان در دنیا با بهره گیری از فناوری N-ICES است.

از دیگر امکانات اپلیکیشن آموزشگاه ارمانیا میتوان به

  • پکیج کامل مکالمه انگلیسی با دستور زبان انحصاری آکادمی ارمانیا
  • پکیج آموزش کامل IELTS جنرال و اکادمیک با متد انحصاری ارمانیا
  • پکیج آموزش تمامی آزمون های رسمی EPT, MSRT و کنکور
  • فیلترینگ بسیار پیشرفته تمرین ها
  • انطباق آن با همه دوره های ارمانیا
  • جامعیت در تمامی دوره ها از جمله دوره های تست زنی و آزمون های رسمی
  • و قابلیت ثبت نام و طی تمامی دوره های حضوری آموزشگاه ارمانیا بصورت آنلاین اشاره نمود

دانلود اپلیکیشن ارمانیا

  • لینک IOS:

  • لینک google play:

 

اطلاعات عمومی کلاس های آموزشگاه ارمانیا

  1. کلاس ها در دو پلتفرم خصوصی و نیمه خصوصی برگزار می‌شوند.
  2. تمامی کلاس های این آکادمی هفته ای دو جلسه دو ساعته در کلاس های هفت نفره می باشد.
  3. بهره مندی از سیستم پارنتر در اپلیکیشن ارمانیا و همچنین ضمانت نامه ای که این آموزشگاه به زبان آموزان خود در هر دوره می‌دهد نیز یکی از ویژگی های جذاب این آکادمی است.
  4. بهره مندی از مشاوره و برنامه ریزی آموزشی رایگان از طریق وب سایت این مرکز به آدرس های :

وبسایت آکادمی تخصصی ارمانیا اهواز

اینستاگرام آکادمی تخصصی ارمانیا اهواز: https://www.instagram.com/ermania.ins/

آدرس: ابتدای وهابی ، روبروی خیابان اسفند، مجتمع داوری، طبقه دوم

شماره های تماس

06133769004

06133769378

3. مرکز زبان اندیشه سازان

موسسه زبانهای خارجی اندیشه سازان از سال 1379 در شهر اهواز شروع به کار کرد.روش های نوین و دانش وتجربیات اساتید از دلایلی است که این آموزشگاه به عنوان یکی از برترین های آموزشگاه آیلتس اهواز مورد توجه زبان آموزان قرار گرفته است.

دوره های آیلتس در آموزشگاه اندیشه سازان

دوره های آیلتس جهت ارتقا سطح دانش زبان آموزان جهت شرکت در آزمون آیلتس برگزار می‌شود.

جهت تعیین سطح دانش زبان آموزان ، در یک امتحان کتبی و شفاهی شرکت می کنند.داوطلبان با سطح پیش متوسطه یا بالاتر در یک دوره ی آمادگی آیلتس شرکت کنند. پس از دوره های دوم و سوم نیز می توانند در کارگاه آماده سازی آیلتس شرکت کنند.

نام ترم سطح ترم نوع ترم طول ترم مجموع ساعات تعداد جلسه در هفته طول هر جلسه
Pi1

Elementary

فشرده

3 ماه

52 ساعت

2 روز

2 ساعت

Pi2 Pre Intermediate فشرده 3 ماه 52 ساعت 2 روز

2 ساعت

IELTS1 Intermediate فشرده 3 ماه 52 ساعت 2 روز 2 ساعت
IELTS2 Upper Intermediate فشرده 3 ماه 52 ساعت 2 روز 2 ساعت
IELTS3 Advanced فشرده 3 ماه 52 ساعت 2 روز 2 ساعت

آموزشگاه آیلتس اهواز

اطلاعات تماس با آموزشگاه زبان اندیشه سازان اهواز

آدرس: اهواز، امانیه ، جنب پل عابر پیاده ،بن بست شهید مدرس

شعبه 2: اهواز، امانیه ،خیابان شهید منصفی شرقی ، جنب بانک مسکن

شعبه سوم: اهواز – کیانپارس -نبش خیابان 6 شرقی

تلفن: 06133922873-06133333231-06133374705

4. زبانکده اروند سخن

زبانکده اروند سخن، اگر بهترین نباشد یکی از بهترین‌ها در خوزستان است. این موسسه یکی از مراکز معتبر آموزش زبان در اهواز است. موسسه زبان اروندسخن به عنوان یکی از برترین آموزشگاه های زبان در سطح خوزستان ارائه دهنده‌ی دوره‌های آموزشی زبان با تاکید بر پیشرفت در مهارت مکالمه زبان و آمادگی امتحانات بین المللی به صورت گروهی، نیمه گروهی و خصوصی به افراد حقیقی و سازمانها با بالاترین کیفیت می‌باشد.

آموزش آیلتس در مرکز زبان اروندسخن؛ گامی بزرگ در مسیر مهاجرت

دوره های آیلتس

این دوره ها مناسب افرادی است که قصد شرکت در آزمون های بین المللی و یا داخلی را دارند.

در دوره های آکادمیک هر ۴ مهارت شما Listening , Speaking در کنار مهارت Writing , Reading به صورت تخصصی تقویت خواهند شد.

اگر تمایل به شرکت در آزمون های بین المللی و یا داخلی را دارید، بهترین انتخاب برای شما دوره های آکادمیک مرکز زبان اروندسخن می باشد.

سطوح مختلف دوره آیلتس اروندسخن

 

نام دوره تعداد جلسات در هفته تعداد کل جلسات منبع
پیش آیلتس سه جلسه 56 Headway
آیلتس 4 سه جلسه 36 Foundation
آیلتس5_6 چهار جلسه 60 Mindset
آیلتس 7_8 چهار جلسه 60 Mindset

برگزاری دوره های جامع ویژه ی آزمون زبان ارشد و دکتری

بصورت اجمالی آزمون های زبان دکتری در ایران لیست زیر را شامل می شوند:

آزمون EPT: ویژه دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه آزاد.

آزمون MSRT یا MCHE قدیم: ویژه دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه های سراسری یا تحت نظارت وزارت علوم و تحقیقات.

آزمون MHLE: ویژه دانشجویان مقطع دکتری (در آینده مقطع ارشد) دانشگاه های پزشکی یا تحت نظارت وزارت بهداشت.

آزمون تولیمو: آزمون زبان که توسط سازمان سنجش برگزار می شود.

آزمون UTEPT: ویژه دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه تهران و چند دانشگاه دیگر از جمله دانشگاه خوارزمی، دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه اصفهان، دانشگاه مازندران.

برای گرفتن وقت مشاوره و تعیین سطح و آشنایی بیشتر با این آزمونها فقط کافی است نام و نام خانوادگی و واژه ی مشاوره را به شماره 09059043867 پیامک کنید.

آموزشگاه آیلتس اهواز

زبان‌ها و دوره‌های آموزشی در اروندسخن

  •  انگلیسی ( آیلتس، مکالمه مهاجرت، مکالمه بحث آزاد، بزرگسالان، نوجوانان،  کودکان )
  • دوره های فشرده مکالمه  ویژه ی مهاجرت
  • آلمانی: بر اساس کتاب‌های منشن از پایه تا پیشرفته  آمادگی آزمون گوته
  • کره‌ای: مکالمه زبان کره‌ای
  • عربی: لهجه خلیجی ، عربی فصیح، عربی تجارت
  • روسی: مکالمه و گرامر تا سطح پیشرفته
  • فرانسه: مکالمه تا سطح پیشرفته
  • ترکی استانبولی: دوره از پایه تا پیشرفته
  • برگزاری دوره های جامع ویژه ی آزمون ارشد و دکتری MSRT/ EPT/ MHLE / UTEPT

جدول ترم بندی دوره ویژه آزمون دکتری در آکادمی اروندسخن

 

مرحله نخست ترم1 تعداد جلسات مدت زمان هر جلسه منابع شهریه
10 جلسه

(2جلسه درهفته)

1 ساعت و 30 دقیقه کتاب:

Fast Grammar

Fast Reading

1/800 هزار تومان
ترم2 10 جلسه

(2جلسه درهفته)

1 ساعت و 30 دقیقه کتاب:

Fast Grammar

Fast Reading

1/800 هزار تومان
مرحله دوم ترم3 10 جلسه

(2 جلسه در هفته)

1ساعت و 30 دقیقه کتاب:

Fast Bank

1/800 هزار تومان

آموزشگاه آیلتس اهواز

اطلاعات تماس با زبانکده اروند سخن اهواز

 

5. آموزشگاه زبان پرتو اهواز

این آموزشگاه از سال 1381 آغاز به کار کرده است. و آموزش زبان آموزان زا با شیوه ای متفاوت از دیگر آموزشگاهها بنا نهاده است.

  • ایجاد فضایی متفاوت از دیگران
  • بهره گیری از افرادی مجرب جهت طراحی سیستم های آموزشی مبتنی بر متد روز
  • ایجاد کلاس های جذاب و سطح بالا

آموزشگاه آیلتس اهواز

دوره های آموزشگاه پرتو

این آموزشگاه دوره های آیلتس خود را به صورت گروهی و نیمه خصوصی برگزار می کند .به علاوه با برگزاری آزمون های شبیه سازی شده آیلتس (Mock ) به زبان آموزان کمک می کند تا سطح دانش زبانی خود را جهت شرکت در آزمون آیلتس اصلی بدانند.

  • آزمون آیلتس رایگان
  • Pre-IELTS1
  • Pre-IELTS2
  • IELTS1
  • IELTS2
  • IELTS3

اطلاعات تماس با آموزشگاه زبان پرتو اهواز

  • وبسایت آموزشگاه زبان پرتو اهواز
  • آدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان 4 شرقی
  • تلفن : 33921117

آدرس زبانکده پرتو اهواز را روی نقشه مشاهده کنید.

آزمون آیلتس (IELTS) چیست؟

آزمون آیلتس یا International English Language Test System به زبانی ساده  آزمونی است جهت سنجش مهارت خواندن ، نوشتن و صحبت کردن شما به زبان انگلیسی. هدف از کسب مدرک آیلتس ممکن است یکی از موارد تحصیلی ، مهاجرت یا شغلی باشد.

اگر با آزمون آیلتس آشنایی ندارید بخوانید معرفی جامع آزمون آیلتس

 

انواع آزمون آیلتس

آزمون آیلتس بر دو نوع آیلتس آکادمیک و آیلتس جنرال تقسیم می شود.هر دو نوع شامل چهار بخش گوش دادن (listening) ، خواندن (reading) ، صحبت کردن (speaking) و نوشتن (writing) می باشد. که محتوای بخش های ریدینگ و رایتینگ یکسان و بخش های لیسنینگ و اسپیکینگ متفاوت می باشد. به عنوان مثال در بخش رایتینگ آزمون آکادمیک باید یک مقاله ی علمی اما برای آزمون جنرال یک نامه ی اداری باید بنویسید. به طور کلی آیلتس آکادمیک آمادگی متقاضیان برای تحصیلات دانشگاهی را ارزیابی می کند.

کلیک کنید

اشتباهات متداول در رایتینگ آیلتس

نکات مهم درباره اسپیکینگ آیلتس 

آموزش نت برداری در اسپیکینگ آیلتس 

آموزش رایگان آیلتس درس به درس 

 

اهمیت انتخاب یک آموزشگاه برتر آیلتس

بارها شده است که بعد از خرید یک محصول احساس شکست کنیم به علت کیفیت پایین و نامناسب خدمات و اینکه خدمات دریافت شده به اندازه ای که بابت آن پول پرداخت کرده بودیم ارزش نداشته است . برای رسیدن به مدرک آیلتس شما باید در چهار مهارت شنیداری ،گفتاری ، نوشتاری و گرامر و گفتاری تبحر و تسلط کافی داشته باشید.بنابراین باید با دقت زیادی آموزشگاه برتر آیلتس را انتخاب کنید.

 

خصوصیات یک مدرس آیلتس خوب

1- داشتن تجربه ی کاری در زمینه آزمون آیلتس و نه صرفا زبان انگلیسی

2- تسلط کافی به همه ی بخش های آزمون آیلتس

3 – مطالعه ی مستمر و به روز رسانی دانش و اطلاعات در زمینه ی تدریس و آزمون آیلتس

4 – استفاده از امکانات چند رسانه ای

5 – تجربه ی برگزاری کلاس به صورت حضوری و آنلاین ؛ با دقت به شرایط کنونی کشور اهمیت تسلط به برگزاری کلاس آنلاین بیش از پیش مشخص می شود.

6 – توانایی برقراری ارتباط قوی با زبان آموز

7 – مهارت خوب گوش کردن

8 – امکان ارتباط آسان زبان آموز با مربی

9 – توجه به نیازها و نقاط قوت و ضعف هر کدام از زبان آموزان به صورت جداگانه

انتخاب آموزشگاه آیلتس اهواز
انتخاب بهترین آموزشگاه آیلتس اهواز

سوالات، تجربیات و نظرات خود را ذیل همین نوشته با ما در میان بگذارید.

5/5 - (2 امتیاز)
موسسه گاما

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا