دانستنی های ترکیه

اوت لت های آنکارا + آدرس +✔️مراکز خرید ارزان

اوت لت های آنکارا بهترین مکان برای خرید برای مسافران و گردشگران است.وجود انواع محصولات از میوه و خشکبار تا برند‌های معروف دنیا در پوشاک و… آنکارا را به یکی از مقاصد اصلی خرید درترکیه تبدیل کرده است.

 

اوت لت Mudo

یکی از اوت لت هایی که در بین دانشجویان آنکارا محبوبیت دارد اوت لت مودو است .این مرکز خرید در دوطبقه ساخته شده در طبقه همکف فروشگاههای  پوشاک مردانه و در طبقه پایین فروشگاههای پوشاک زنانه قراردارد .

در اوت لت مودو کالاهایی مثل زیورآلات، ساعت، عینک و ظروف سفالی را می‌توان خریداری کرد.در ایم مرکز قیمتها نسبتا مناسب است.

آدرس: آنکارا، Tandoğan MUDO Outlet Mebusevleri Mah، مرکز خرید مودو

اوت لت مودو آنکارا

اوت لت YKM

در این اوت لت اجناس با کیفیت و با قیمت مناسب می توانید پیدا کنید.در این مرکز برندهای مختلف اروپایی و یا برندهای ترکیه فروشگاه دارند

آدرس:

Acity AVM، İstanbul Yolu 5. Km. No:244

اوپتیموم اوت لت

یکی از بهترین اوت لت های آنکارا که تنوع محصولات ان در زمینه پوشاک بچه گانه زنانه ،مردانه و زیورآلات ،کیف و کفش از انواع برندهای محبوب در آن میتوان یافت اوت لت اوپتیموم هست.

این اوت لت یکی از پر بازدیدترین اوت لت های آنکارا هست.

آدرس:آنکارا، اتیمسگات، مرکز خرید اوپتیوم

اوت لت اوپتیموم آنکارا

اوت لت ارزینجانللار

این اوت لت تقریبا برای هر سلیقه ای فروشگاه و برند دارد.انواع پوشاک، کفش، کیف، جواهرات و وسایل تزئینی از جمله کالاهای موجود در این مکان هستند.

نکته این که هنگام خرید از این مرکز به کیفیت محصولی که میخواهید بخرید دقت کند.دسترسی به این مرکز به علت اینکه در هر نقطه از شهر که باشید اتوبوس ها و مینی بوس ها جلو این مرکز ایستگاه دارند راحت و آسان است.

آدرس:آنکارا، چانکایا، عزیزیه

 اوت لت فروم انکارا

این اوت لت که در سال 2008 افتتاح شده دارای 2 طبقه و ظرفیت پارکینگ 3000 خودرو میباشد وو برند های مختلفی مانند گوچی، دی اند جی، دیور، آرمانی، دیزل، پرادا و ایو سن لوران از سراسر دنیا درآن فروشگاه دارند.

مرکز خرید فروم آنکارا

اوت لت Kotçu

کوچکترین اوت لت نسبت ب دیگر اوت لت ها که در آن می توانید اجناس با کیفیت و قیمت معقولی بیابید اوت لت کتچو است.مرکز خرید کتچو دارای محصولات مقرون به صرفه ای است که در آن انواع شلوارهای جین با قیمت های مناسب را میتوانید بیابید.

آدرس: Kıbrıs Cad. No:16/B, 06900 Ankara, Turkey

مراکز خرید ارزان در آنکارا

مرکز خرید کیزیلای در آنکارا

یکی از بهترین مراکز خرید انکار که در منطقه مدرن و توسعه یافته این شهر یعنی کیزیلای واقع شده است مرکز خرید کیزیلای است این مرکز خرید110 فروشگاه دارد و از شلوغترین مرازک خرید است.

این مرکز در تمامی روزهای هفته باز است و شما میتوانید از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز است.

آدرس: آنکارا، میدان کیزیلای، مرکز خرید کیزیلای

مرکز خرید گالریا

مرکز خرید گالریا دارای 103 مغازه و 16 رستوران و کافه تریا استکه 20 سال پیش افتتاح شده و از مراکز خرید برتر و معروف آنکار  و جزویکی از مراکز خرید مدرن دنیا ست .

در این مرکز خرید علاوه بر پوشاک، مغازه‌های کفش و لوازم آرایشی نیز وجود دارد.این مرکز بهترین محل برای خرید سوغاتی می باشد.

آدرس: آنکارا، ینی محله، خیابان اومیتکوی، شماره ۵۳، مرکز خرید گالریا

مرکز خرید گالریا آنکارا

مرکز خرید تجاری کاروم

بهترین مکان برای خرید سوغاتی که امکانات رفاهی خوبی هم برای گردشگران تدارک دیده مرکز خرید کاروم است.

در برخی فروشگاه‌های این مرکز خرید، لباس‌های زنانه و مردانه با قیمت ارزان و مناسب و مارکهای مختلف کفش های مردانه و زنانه وجود دارد.همچنین بهترین مرکز خرید برای خرید لباس و عطر و لوازم آرایشی با برندهای معتبر است.

آدرس: آنکارا، خیابان چانکایا، مرکز خرید کاروم

مرکز خرید کنت پارک

دراین مرکز علاوه براینکه میتوانید پوشاک برند مردانه و زنانه، زیور آلات، وسایل دیجیتالی و کفش خرید کنید به تفریح هم بپردازید چون این مرکز ، مرکز تفریحی برای کودکان ، سینما نیز برای مشتریان خود درنظر گرفته است که میتوانید علاه و برخرید لحاظات مهیجی نیز داشته باشید.

مرکز خرید کنت پارک دارای 6 طبقه  است و از بزرگ ترین مراکز خرید آنکارا محسوب می شود.

این مرکز در منطقه مصطفی کمال قرار دارد.

آدرس: آنکارا، محله مصطفی کمال، چانکایا، مرکز خرید کنت‌پارک

آنکارا کنت پارک

مرکز خرید سپا

دراین مرکز که یکی از بزرگترین مراکز خریدتجاری آنکارا محسوب میشود  و دارای 195 فروشگاه است همه برندهای به روز دنیا و ترکیه وجود دارد.این مرکز دارای سینما ،کافه و رستوران نیز است.

نکته جالب اینکه خرید در سپا بدون مالیات استو با نشان دادن پاسپورت خود می توانید Tax Free با قیمت بسیار پایین تری از اجناس مارک و برند خریداری کنید.

معرفی محله های استانبول ترکیه

معرفی غذاهای خیابانی ترکیه

5/5 - (1 امتیاز)
موسسه گاما

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا